רוכב אופניים חשמליים נהרג לפנות בוקר בתאונה

התאונה ארעה ב-1 וחצי לפנות בוקר בצומת הרחובות שדרות בני ברית וירושלים באשדוד. רוכב האופניים החשמליים כבן 57 נפגע מרכב. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה עיכבו את נהג הרכב לחקירה, שבסיומה שוחרר בתנאים.
צילומים: דוברות איחוד הצלה.

לפנות בוקר הוזעקו כוחות המשטרה לשדרות בני ברית / ירושלים באשדוד בעקבות דיווח על תאונת דרכים בין רכב לרוכב אופניים חשמליים כבן 57, שנפצע באורח קשה מאוד, ומאוחר יותר מת מפצעיו בבית החולים. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה עיכבו את נהג הרכב לחקירה, שבסיומה שוחרר בתנאים.

מדוברות מד"א מסרו לאחר התאונה: בשעה 01:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב בשדרות בני ברית פינת ירושלים באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא אשדוד גבר כבן 50 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.

יעקב מזוז חובש איחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני מסר: "מדובר ברוכב אופניים חשמליים שנחבל בראשו כתוצאה מפגיעת רכב. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב קשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך