המקום השני בסכנה.

קבוצת הכדורסל מכבי אשדוד נוצחה בחוץ 100:95 על ידי ר"ג-גבעתיים, והמקום השני שלה, לקראת הפלייאוף בליגה הלאומית, בסכנה.
ר"ג חוגגת ניצחון.
 מכבי אשדוד ספגה הפסד שעשוי להיות קריטי מבחינתה במאבק על המקום השני במשחק החוץ מול הפועל ר"ג גבעתיים –  95:100.  מבחינת ר"ג מדובר בניצחון קריטי במאבקי הכניסה לפלייאוף. האורדונים נראו טוב בחצי הראשון, בעיקר בזכות מייק הולטון שקלע 30 נקודות, ובחצי השני הפגינו אופי וידעו להיות שם במאני טיים.
האורדונים פתחו טוב והובילו 4:12. שלשות של דורנד סקוט וארתור רוזנפלד הוליכו ריצת 10-0 בדרך לפסק זמן. הביתיים הגיבו עם 8 נקודות ברצף והרבע הראשון נגמר ב-22:23 לאדומים. בפתיחת הרבע השני דורנד סקוט ומייק הולטון (23 נקודות במחצית) ניהלו קרב ביניהם והלוח הראה 31:31. האחרון קלע 8 נקודות רצופות לקראת המחצית שהסתיימה ב-45:51 למארחים.
גיא פלטין פתח טוב את הרבע השלישי, וגם כשהחטיא – ג'רמי קומבס היה על הריבאונד. מנגד, ארתור רוזנפלד צימק עם שלשה והרבע השלישי נגמר ב-69:73 להפועל ר"ג גבעתיים. נועם לייש קלע שתי שלשות בפתיחת הרבע האחרון ודורנד סקוט העניק למכבי אשדוד יתרון 80:79, 6 דקות לסיום. הקבוצה של מתן חרוש הגיבה עם 7 נקודות ברצף ומהלך נהדר של ג'רמי קומבס בשני צידי המגרש העניק 83:92 לביתיים, 2 דקות לסיום. מכאן הניצחון של הביתיים הובטח והם סימנו וי על משחק חשוב מבחינתם.
הרבו למכבי אשדוד: דורנד סקוט 24 נק', ארתור רוזנפלד (6 אסיסטים) ובילי מקשפרד 19 נק' כ"א, רביב פיטשון 13 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך