ושוב איתם. לאחר חצי הגמר תפגוש אשדוד את הרצליה בפלייאוף הכדוריד

הפועל אשדוד תתמודד מול בני הרצליה, עליה גברה לאחרונה בחצי הגמר, בסדרת רבע גמר פליאוף (החל משישי הקרוב, בשיטת הטוב ב-3 משחקים), זאת לאחר ניצחון 32:34 על חולון וניצחון של מכבי ראשל"צ על הפועל ראשל"צ.
ניבו לוי מאשדוד מול הגנת חולון. צילום: איתי אניג'ר
כנראה העונה הדרך להישגים עוברת דרך הרצליה. לאחר שגברה עליה בחצי הגמר (השתיים נפגשו ביום שני בחצי גמר גביע המדינה – בו אשדוד ניצחה 27:34), תפגוש אשדוד את הרצליה ברבע גמר הפלייאוף (המשחקים יחלו ביום שישי הבא, הראשון במקיף ט', בשיטת הטוב מ-3). כך נקבע בשישי לאחר סיום מחזור הנעילה של העונה הסדירה בליגת ווינר בכדוריד.
אשדוד אירחה את חולון כאשר היא יודעת שניצחון שלה והפסד של מכבי ראשל״צ יביא לה את המקום השלישי בטבלה.

הניצחון שלה על חולון אכן הושג – 32:34. זה קרה לאחר משחק מותח שהיה בשליטת חולון, שבו היא ידעה לחזור למשחק בעיקר בזכות יכולת התקפית מצויינת של ניבו לוי עם 9 שערים גאבור לאנגהנס עם 7 שערים ועצירות מטורפות של טומיסלב סטויקוביץ. אבל מצד שני מכבי ראשל״צ ניצחה בדרבי את הפועל ונשארה שלישית.
הבקיעו לזכות אשדוד: ניבו לוי- 9 שערים, גאבור לאנגהנס- 7 שערים, אסף בנגוזי, עמרי קושמרו, רם טורקניץ, עומר גרא וגיא קורדובה עם 3 שערים כ״א, שחר לוין, יוסי ביטרמן ואיתי סוויסה עם שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך