לשודדים אין אלוהים: שדדו תכשיטים בשווי של 5 מיליון שקל מאברך

שודדים פרצו לרכבו של אברך מאשדוד שהגיע בצהרי היום לבני ברק, וגנבו תכשיטים בשווי מיליוני שקלים, כפי הנראה מדובר ביבואן תכשיטים שהגיע לבית לקוח, והשודדים גנבו את תיקי התכשיטים שנותרו ברכב. עדים מסרו כי השודדים, חמישה גברים, נמלטו ברכב מסוג יונדאי שחורה

ביום שלישי, פעמיים כי טוב, הגיע אברך חסידי תושב אשדוד, המתפרנס מייבוא תכשיטים, אל רחוב גיבורי ישראל 22 בשכונת רמת אלחנן בבני ברק. כנראה הוא הגיע אל חלפן כספים מפורסם בעדה החרדית, הנמנה על לקוחותיו.

ברכב הטויוטה של האברך, בבגאז', נותרו קופסאות ובהן מטילי זהב ותכשיטים בשווי של חמישה מיליוני שקלים לפחות. קבוצת שודדים ניצלה את היעדרותו של האברך, פרצה לרכב וגנבה את התכשיטים. כפי הנראה, עקבו השודדים אחרי תושב העיר, והמתינו לשעת כושר אשר הגיעה בשעות אחר הצהריים. הם פרצו לרכב, ניפצו את שמשות הרכב ופתחו את הבגאז'. כשירד האברך מבית הלקוח הוא גילה לתדהמתו הרבה את הרכב הפרוץ, וכי התכשיטים יקרי הערך נעלמו כלא היו. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בחקירה, ובדקו את מצלמות האבטחה שם נראו בבירור הפורצים: חמישה גברים.

עדי ראייה סיפרו כי הגברים נמלטו מהמקום ברכב מסוג יונדאי שחורה, וככל הנראה שימש אותם רכב מילוט נוסף שנסע בעקבותיהם. נמסר כי המשטרה עושה את מירב המאמצים לאתר את הגנבים, ויש מספר פרטים שטרם פורסמו בכדי שלא לפגוע בחקירה המתנהלת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך