איך מערכת דיוור יכולה לקדם אותך?

כיום בתי עסק ואתרי אינטרנט רבים עובדים עם מערכת דיוור שבאמצעותה הם יכולים ליצור קשר ישיר עם הקהלים שלהם. יש הרבה יתרונות לשליחת ניוזלטרים ושימוש במערכות דיוור חכמות ועל כך נספר לכם כאן

מאת מומחי אתר www.expert.co.il

הנושא של תקשורת עם הלקוחות כיום היא אחת החשובות. עסקים רבים משקיעים שעות של עבודה וכספים בקידום הנכסים הדיגיטליים שלהם כמו פייסבוק ואינסטגרם ולינקדאין, אך לצד הפעילות ברשת, רבים יודעים שגם ניהול רשימת תפוצה ומשלוח דיוורים קבועים הוא לא פחות חשוב.

שלב ראשון – איסוף קהלים

הדבר הראשון שצריך לעשות כדי להתחיל לשלוח דיוורים הוא לקדם את הנושא באמצעות איסוף מיילים מהגולשים או הלקוחות שלכם, כמובן שמבחינה חוקית עליהם להסכים לקבל דיוורים והודעות מכם.

רצוי שהקהל יהיה עם יכולת פילוח ומעט נתונים בסיסיים כמו מגדר, גיל ותחומי עניין וכך תוכלו לשלוח להם דיוור ממוקד יותר.

שלב שני – בחירת מערכת דיוור

יש כיום מספר חברות מובילות ולכל אחת יש שלל שימושים במערכת הדיוור, החל משליחת ניוזלטר בסיסי של תמונה וטקסט ועד יצירת דפי נחיתה, שיתוף סרטוני ווידאו במייל ומעקב אחר התוצאות.

חברות הדיוור מציעות חבילות שונות של דיוורים, לפעמים לפי כמות ולפעמים כתשלום חודשי קבוע. רוב חברות הדיוור מאפשרות גם שליחת סמס, אוטומציות שונות ואפשרות למעקב חכם אחר הנתונים. בנוסף, מערכות הדיוור יכולות לשמש אתכם ביצירת עמודי נחיתה וטופסי לידים.

הבחירה שלכם צריכה להעשות על ידי בדיקה של הצרכים והשימושים שלכם לעומת מה שחברות הדיוור מציעות. כמובן שכדאי לקרוא חוות דעת של לקוחות, לבדוק מהם הפיצ'רים והפיתוחים האחרונים. לבדוק האם יש תמיכה ושירות במידה ואתם זקוקים לייעוץ או נתקלים בבעיה וכדומה.

בחירת הספק שלכם היא קריטית, כי מולו בעצם תעבדו ותבצעו תשלום עבור הדיוורים ולכן היעילות של המערכת וקלות השימוש בה חשובים, יחד עם היכולות שלה להקמת קמפיינים מורכבים, מעקב מדוייק והוצאת דוחות.

אתר אקספרט מציע מגוון ספקים מומלצים שכבר עשה עבורם תהליך של סינון ובדיקה ולכן תוכלו לסמוך עליהם ועל כך שתקבלו מהם את מירב השירותים הרלוונטיים.

שלב שלישי – יצירת ניוזלטר

אחרי שבחרתם ספק מתאים ויש להם כבר רשימת תפוצה מסודרת, עליכם לבנות את הדיוור עצמו. אתם צריכים להחליט מה אתם שולחים – האם עדכון על חידושים? מבצע כלשהו? האם מדובר בדיוור קבוע שישלח אחת לשבוע או אחת לחודש, האם מדובר על דיוור יומי?

יש הבדל בין דיוור שיש בו תוכן לעומת דיוור מכירתי שיש בו המלצות לרכישה של מוצרים. אפשר כמובן לשלב גם וגם. את ההענות של הקהל תוכלו למדוד בכל רגע – ולראות כמה פתחו את הדיוור, כמה הקליקו על כל אייטם והאם היו רכישות בעקבותיו.

שלב רביעי – כותרת ותוכן

אחרי שיצרתם דיוור, פילחתם את הקהל המתאים (נשים, גברים, צעירים, תושבי המרכז וכדומה) כדאי שתחליטו מהו המסר הראשוני. הדבר החשוב ביותר הוא הכותרת – היא זו שתגרום לאנשים לפתוח את המייל ולראות מה יש בתוכו, לכן אל תשתמשו בקלישאות. אל תשאלו שאלה – כדאי שהכותרת תהיה קצרה ככל האפשר ותיצור עניין וסקרנות. אפשר ורצוי להשתמש במספרים – כמו 10 מוצרים במבצע או 5 טיפים לגולשים שלנו.

אנשי התוכן ומי שאחראי אצלכם על שליחת הניוזלטרים אמור להיות מי שמחליט על הכותרת ורצוי לשלוח אפילו כמה גרסאות כדי לראות מה הכי תופס את הגולשים שלכם.

באופן כללי כשמתחילים לדוור קבוע חשוב לעשות הרבה טסטים – החל בכותרות שונות וכן תוכן אחר, מבנה אחר ותמונות אחרות שעל פי התוצאות תוכלו לראות מה מהן הכי משך את הגולשים שלכם.

לאחר ביצוע הבדיקות השונות תוכלו להחליט על הפורמט שהכי עבד וכדאי שתדעו שדברים הם מאוד דינמיים בתחום הזה, מועד השליחה יכול להשתנות, יש ימים שבהם אנשים פחות פנויים למיילים ולכן תצטרכו ללמוד גם את זה.

לסיום, חשוב לדעת שדיוור הוא כלי נוסף שבאמצעותו ניתן להגיע לקהל שלכם, אפילו קהל נוסף שלא נמצא ברשתות החברתיות. הקהל הזה הוא שלכם, כך שאתם מחליטים מה לשלוח לו.

המעקב אחר התוצאות גם הוא חשוב כדי להשתפר ובחירת חברת הדיוור היא חשובה לא פחות, שכן ברגע שבחרתם חברה שאיתה אתם עובדים, כל הנתונים נמצאים אצלה וחשוב שיהיו למערכת יכולות שונות שמתאימות לצרכים שלכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך