במעמד צד אחד. מכבי אשדוד הביסה את קרית-אתא

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד לא השאירה סיכוי לקרית-אתא שרצתה להתקרב אליה בצמרת. זה נגמר בניצחון חד צדדי 78:105 לאשדוד.
משחק של קבוצה שרוצה לחזור לליגת העל. זה היה ניצחון מרשים של מכבי אשדוד שהרחיקה את עירוני קרית אתא מהרביעייה הראשונה עם ניצחון ענק 78:105..
הקבוצה של עופר רחימי פתחה בסערה את המשחק וכבר ברבע הראשון הובילה ביתרון דו ספרתי שגדל ל-30 הפרש ברבע השלישי. הדולפינים שוב נהנו מאחוזי קליעה גבוהים מחוץ לקשת כשקלעו ב-44 אחוז מחוץ לקשת ולא הותירו סיכוי לצפוניים.
בילי מקשפרד וארתור רוזנפלד הובילו את הביתיים ליתרון 7:13 מהיר. רביב פיטשון ודורנד סקוט (9 נקודות ברבע הראשון) דאגו שמכבי אשדוד תוביל 22:27. הקבוצה של עופר רחימי הגדילה את הפער בפתיחת הרבע השני, וגם כשקרית אתא חזרה למשחק הפער שוב גדל – 28:39, 5 דקות למחצית.
ההגנה של עירוני קרית אתא לא הייתה קיימת ומכבי אשדוד המשיכה לברוח – 35:56 במחצית אחרי שלשות של דולב דראפיץ ושגיב דוד מהפינה. גם ברבע השלישי רק קבוצה אחת הופיעה – עירוני קרית אתא לא הייתה קיימת ומכבי אשדוד הגדילה את הפער ל-42:73, 5 דקות בתוך הרבע השלישי. בילי מקשפרד ודולב דראפיץ' שמר על היתרון המקומי – 52:81 לאחר שלושה רבעים.
הרבו למכבי אשדוד: דורנד סקוט 22 נק', בילי מקשפרד 16 נק', דולב דראפיץ' 15 נק', ארתור רוזנפלד 10 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך