הדרך לאירופה עוברת בטרנר

בכדי לשמר על המקום השלישי בו היא נמצאת, ומוביל לאירופה, מ.ס אשדוד ידעה שהיא חייבת לעבור את באר שבע בחוץ בטוטו טרנר, ולא לתת לה להתקרב אליה. זה נגמר עם ניצחון 1:2 ושלוש נקודות חשובות של אשדוד.
בריהון חוגג את הראשון (צילומים: טל אקוקה)

אין ברירה. אם במ.ס אשדוד רוצים אירופה, צריכים לעבור גם משחקים בטרנר. אשדוד השלישית לא רצתה שבאר שבע שחולמת על המקום הזה שמוביל לשם, תתקרב אליה. בשלישי אשדוד סימן עוד סימון "בוויז" שלה לאירופה עם ניצחון חוץ 1:2 על באר שבע, באיצטדיון טוטו טרנר.

המשחק התחיל עם התקפות בין שתי הרחבות. אבל ככל שהמשחק נכנס יותר לתוך המחצית הראשונה, אשדוד התקרבה. שלומי אזולאי (27) מצא את כנעאן ברחבה, והאחרון החמיץ בסנטימטרים את השער. עברו רק 3 דקות והיה זה תורו של דין דוד להחמיץ גם הוא את השער במעט. אבל אז זה הגיע. בדקה ה-31, היה זה אזולאי שמצא את בריהון והאחרון לאחר מסירה כפולה עם דין דוד, נכנס לרחבה וקבע 0:1.

9 דקות אח"כ בריהון הוסיף בישול לשער. בריהון הכניס כדור מדויק לחמודי כנעאן, האחרון מול לויטה המשיך בנגיעה חכמה פנימה 0:2 לאשדוד. אבו עקל כמעט עשה את השלישי על סף המחצית, אבל זה היה רק כמעט. אשדוד ירדה למחצית עם 10 ניסיונות הבקעה מתוכם 2 בשער של באר-שבע.

כנעאן לאחר השער השני של אשדוד.

באר שבע אותתה שהיא רוצה לחזור למשחק. כבר בדקה הראשונה של המחצית השנייה, חטואל שלח כדור למשקוף שער אשדוד מתוך תיבת החמש. אבל נראה היה כי היא נרגעה אחרי הלחץ של 5 הדקות הראשונות, ואשדוד שוב חוזרת לסכן את השער שלה. דין דוד שלח כדור (59) סמוך לקורת באר שבע, אולי לסמן את זה.

אחרי 66 דקות הגיע המצב הטוב ביותר של באר בשע לחזור למשחק. קרן לבאר שבע מצאה את הראש של ויטור שהמשיך בנגיחה לחטואל והוא מול השער, שוב לבדו, נגח החוצה.

מ.ס אשדוד עשתה את מה שהיא צריכה עד לסיום. היא הרגיעה את המשחק, החזיקה בכדור וסיכנה מידי פעם את שער באר שבע, שנראתה כמו העונה כולה שלה, אמנית. באר שבע כבשה בשנייה האחרונה של המשחק על ידי בריירו. זה לא שינה ונגמר בניצחון חשוב של 1:2 שמרחיק את החלום של באר שבע מאירופה ומקרב לשם את אשדוד.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, צ'בטקוביץ', גיל כהן, קמאהני, אבו עקל, אזולאי (מוגיס, 46), ספורי, בריהון (באגיוקו, 56), כנעאן (בילו, 76), דין דוד (מואסי, 86).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך