כבוד: הפועל אשדוד בגמר גביע המדינה בכדוריד

בפעם השנייה ברציפות עלתה קבוצת הפועל אשדוד לגמר גביע המדינה בכדוריד, לאחר ניצחון על הרצליה 27:34. בעוד בעונה שעברה הגמר לא נערך בגלל הקורונה, הפעם היא לא תחמיץ את המעמד ותנסה להביא גביע היסטורי.
צילומים: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד.

תעשו הרבה כבוד לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד.

הפועל SP אשדוד שגברה על בני הרצליה 27:34 (14:20). אשדוד, העפילה בפעם השנייה ברציפות לגמר הגביע. רק שבעונה שעברה (מול מכבי ראשל"צ) הגמר לא התקיים עם פרוץ משבר הקורונה. עכשיו היא תמתין למנצחת בין מכבי להפועל ראשל"צ בחצי הגמר השני. זו תהיה הופעה ראשונה שלה במשחק גמר שמתוכנן להיערך ב-10/11 במאי. הפעם אשדוד תנסה להביא גביע היסטורי.

אשדוד בהופעה הרביעית שלה ברציפות בחצי הגמר פגשה את בני הרצליה, שרצתה לרשום הופעה ראשונה במעמד הגמר. בניגוד לשני מפגשי הליגה, שבהם הרצליה הציגה יכולת התקפית נהדרת (הבקיעה בשניהם 69 שערים), והשיגה ניצחון ותיקו, האדומים מאשדוד פתחו את המשחק לגמרי אחרת, הגנתית והתקפית. החניכים של אולג בוטנקו עלו ליתרון 8:12 (בדקה ה-18 – שהוביל לפסק זמן ראשון של דניאל לינדגרן מהרצליה). רם טורקניץ היה נהדר במחצית הראשונה (8 שערים מ-9 ניסיונות) הגדיל את היתרון ל-5 שערים, ויוסי ביטרמן ולו אקסבורד קבעו 9:16 (23'). דושאן אנדרייביץ (המבקיע הבולט בהרצליה במחצית הראשונה עם 5 שערים) הקטין ל-17:12. טורקניץ הוסיף צמד שערים, אבל הרצליה לא נכנעה עם שערים של בן ליברטי ודניאל צרפתי. המחצית הסתיימה עם יתרון מבטיח 14:20 לאשדוד.

קושמרו מנסה בכל הכח.

הרצליה הקטינה את הפיגור בפתיחת המחצית השנייה עם שערים של ליברטי ו-ולדיצה סטויאנוביץ' – 25:21 (38'). מילוש רגיצ'יץ' מנע מהרצליה להתקרב יותר, וגאבור לנגהאנס כבש ועצר את המומנטום של הרצליה. ליברטי צימק שוב בהמשך (26:22 – 45'), אבל ולדי קופמן וניבו לוי ואקסבורד הגדילו ל-23:29. ניבו לוי קירב את אשדוד לניצחון, ומיד לאחר מכן ליברטי ספג כרטיס אדום לאחר שזריקת פנדל פגעה בפניו של רגיצ'יץ'. ביטרמן, אקסבורד וקופמן סגרו עניין (25:32 – 56'). איתי סויסה וניבו לוי חתמו ניצחון גדול של אשדוד – 27:34.

נמניה גודוויק ורם טורקניץ מאשדוד.

כבשו לאשדוד: טורקניץ 9, שחר לוין 5, ניבו לוי וגאבור לנגהאנס 4 כ"א, ביטרמן ואקסבורד 3 כ"א, עומר גרא וקופמן 2 כ"א, קושמרו וסויסה 1 כ"א. שוערים: מילוש רגיצ'יץ' – 46% – 11 עצירות מ-24. טומיסלב סטויקוביץ 3 מ-17 – 18%.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך