בשני הפועל אשדוד בחצי גמר גביע המדינה בכדוריד

המשחק הראשון יפגיש את הפועל SP אשדוד ובני הרצליה (18:00). המשחק השני יפגיש בין הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ לבין מכבי ראשל"צ (20:45).
צילומים - הדר ואן קולא, איתי אניג'ר

חצאי גמר גביע המדינה ייערכו מחר (שני) בהיכל מטרווסט ברעננה (שידורים ישירים בערוץ הספורט): המשחק הראשון יפגיש את הפועל SP אשדוד ובני הרצליה (18:00). המשחק השני יפגיש בין הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ לבין מכבי ראשל"צ (20:45).

אשדוד שרשמה ההעפלה היסטורית בעונה שעברה – עדיין לא שיחקה במשחק גמר גביע המדינה בגלל הקורונה (אשדוד מעפילה למעשה בפעם הרביעית ברציפות למעמד חצי הגמר, כשרק בעונה שעברה היא צלחה אותו לראשונה).

אשדוד קבוצה מנוסה יותר, עם שחקנים רבים שכבר זכו בתארים, אבל בשני זה אתגר מול הרצליה, שכאמור גם עשתה את המסע המרשים ביותר בהגעה לחצי הגמר. אולי המפתח הבולט ביותר הוא שאשדוד – שאם מוציאים מהשוואה את כמות השערים שאשדוד ספגה מול הרצליה (69 בשני המפגשים) היא הקבוצה שספגה הכי פחות בליגה. רק שהסיפור לא כזה פשוט מבחינת אשדוד – שכן הרצליה מבקיעה בממוצע העונה בליגה – 32.8 שערים (ואם תוסיפו את משחקי הגביע הנתון גבוה יותר).

באשדוד יצטרכו ביכולת שיא את השוערים טומיסלאב סטויקוביץ' ומילוש רגיצ'יץ', וכמובן את ניבו לוי, עומרי קושמרו, רם טורקניץ, ולדי קופמן, עומר גרא, שחר לוין, גיא קורדובה, אסף בן גוזי, לו אקסבורד, איתי סויסה ביכולת גבוהה. בעיקר ברמת האגרסיביות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך