בן שמעון, לפני פתיחת הפלייאוף העליון: "הגיע הזמן שלנו לנצח את קרית-שמונה"

קרית-שמונה היא הקבוצה מולה שיחקה אשדוד בפתיחת העונה. בשבת (18.45, איצטדיון הי"א). אשדוד ללא אזולאי, באיו ואוואני, אבל עם מוגיס, תנסה הפעם לנצח בניגוד לפתיחת העונה.
בן שמעון.

אחרי יותר מעשור, מ.ס אשדוד שסיימה שלישית בליגה הסדירה תפתח את משחקיה בפלייאוף העליון בשבת (18.45, איצטדיון הי"א) מול קרית-שמונה מהמקום הרביעי.

קרית-שמונה היא הקבוצה שמולה פתחה אשדוד את העונה, אז זה נגמר בהפסד 2:0 בייתי. מאז אותו משחק עשתה אשדוד עונה מהטובות שלה בעשור האחרון. הפעם מקווים כי התוצאה תהיה שונה לגמרי.

מי שלא יישחקו באשדוד הם פאהד באיו הפצוע ממשחק נבחרת אוגנדה וטימותי אוואני הבלם שנמצא בביקור משפחתי. שניהם יחזרו עד המשחק, אבל לא יישחקו. מי שעוד יחסר הוא הקשר שלומי אזולאי בגלל צהובים. לעומתם אמור זכריה מוגיס הגנאי לקבל דקות משחק ראשונות.

רן בן שמעון אמר על המשחק: "משחק חשוב מאוד, שאם אנחנו רוצים להגיע למקומות שאנחנו רוצים להגיע השנה, אסור לנו לטעות בגישה, וצריך להגיע מוכנים. הגיע הזמן שלנו לנצח את קרית-שמונה השנה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך