הדור הבא: מאור מויאל

מאור מויאל (בן 26), זמר ויוצר, לומד תואר ראשון בתקשורת, עובד בעיריית אשדוד כמפקח. מאור מרבה מאוד לחזור על המשפט המוכר: "דע מאין באת ולאן אתה הולך"

דמות מופת או ממי אתה מקבל השראה?
"דמויות המופת שלי הם ההורים שלי ואשתי. הם תמיד שם בשבילי, גם ובעיקר כשעשיתי טעויות גדולות בקריירה שלי, הם היו שם להרים אותי ולחשב לי מסלול מחדש. את ההשראה אני יוצר לעצמי מכל דבר כמעט. אני מסוגל לכתוב שיר רציני לחלוטין על זבוב".

עבודה/יצירה שאתה גאה בה או שקיבלת תגובה מרגשת.
"הסינגל השני שלי 'גיבור של כולם', שאותו כתבתי והלחנתי לזכרו של סמל בן וענונו ז"ל, שנהרג בצוק איתן, נגע באלפי אנשים ברחבי המדינה וגרר אחריו בני נוער שהחליט שהם רוצים ללמוד מאופיו של בן ז"ל. זה ריגש אותי והעצים אותי כמוזיקאי. גם הסינגל השלישי שלי 'אהבה אחרת', שגם אותו כתבתי והלחנתי, זכה לצפיות רבות ביוטיוב ולהשמעות רבות ברדיו תוך זמן קצר".

איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשור?
"בעוד עשור אני מקווה לסמן וי על במות גדולות כמו קיסריה, היכל תרבות, נוקיה וכמובן אמפי אשדוד, ומקווה להמשיך לייצר שירים שיגרמו לאנשים להזיז את הגוף ואת הלב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך