שמרה על הבית. מכבי אשדוד ניצחה את נתניה – בדרך להבטיח את הביתיות בפלייאוף

הליגה הלאומית בכדורסל קיימה הערב, רביעי, מחזור משחקים מלא עם שבעה משחקים. במשחק צמרת ניצחה מכבי אשדוד את אליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה בזכות מחצית שנייה נהדרת, והיא בדרך להשיג יתרון ביתיות בפלייאוף.
משחק הצמרת הבטיח הרבה, וגם קיים. מכבי אשדוד נעזרה במחצית שנייה אדירה על מנת לשמור על הבית, ועשתה צעד נוסף בדרך ליתרון ביתיות בפלייאוף. בילי מקשפרד ודורנד סקוט סיפקו משחק נהדר ועם 14 שלשות ב-51 אחוז של הביתיים, אליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה לא יכלה ונכנעה בפעם השנייה ברציפות, הפעם 81:94.
בפתיחת המשחק האורחים הלכו פנימה ועבדוליא גויא עהש הרבה צרות לאקסית. בוריס בוגוסלבסקי קלע שלשה והרבע הראשון נגמר ב-20:19 ליהלומים. המארחת כפתה שיוויון 27:27 בפתיחת הרבע השני, אך שוב צמד הזרים של נתניה עשה נקודות בצבע. עד למחצית היתרון של האורחת נשמר – 42:36.
צילום: סימון אלון.
ברבע השלישי מכבי אשדוד הציגה יכולת נהדרת, לא לפני שאיתי מושקוביץ בשלשה קבע קבע 55:47. ריצת 2-11 של הביתיים העניקה להם יתרון 60:61. בוריס בוגוסלבסקי ענה בשלשה, אך ברבע הזה דולב דראפיץ' היה בלתי ניתן לעצירה ומכבי אשדוד הובילה בסיומו 64:72.לששות של שגיב דוד וארתור רוזנפלד בפתיחת הרבע האחרון קבעו יתרון שיא 64:78. מכבי אשדוד המשיכה בשלה, עד שברייס וושינגטון הוריד ל-73:81. זה היה הכי קרוב שאליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה התקרבה – דורנד סקוט ביכולת טובה בלם את המומנטום והבטיח ניצחון אשדודי יקר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך