מנגישים לציבור – אחרי שנת הקורונה בביטוח הלאומי מתייעלים

בביטוח הלאומי הודיעו – שנת הקורונה היוותה אתגר משמעותי אבל גם הזדמנות לבחון תפישות קיימות ולשפר תהליכים אצלנו, בשבילכם. אז כמו שסיפרנו לכם, בנינו תוכנית שנתית שמטרתה להנגיש תהליכים ולשתף אתכם בשיח ישיר איתנו.

אחד הפרויקטים שאנחנו עובדים עליו הוא העמקת תהליכי שיתוף הציבור.

👈 מה זה אומר?
המטרה של הפרויקט היא ליצור אתכם שיח ישיר על נושאים שונים, לשמוע את דעתם, רעיונות לשיפור ולבנות תוכנית שתיקח בחשבון את הקשר החדש בינינו 😉

👈 מה מטרת התוכנית?
1. שיפור קבלת החלטות ועיצוב
המדיניות הסוציאלית.

2. ביסוס התקשורת השוטפת מול הציבור וארגונים חברתיים.

3. פלטפורמה למיזמים ושיתופי פעולה עתידיים.

👈 איך זה יעבוד?
1. אנחנו נפרסם הנושאים ונפנה לפלטפורמה דיגיטלית בה נוכל לשוחח אתכם ישירות להעלאת רעיונות, אתגרים שניתקלתם בהם ועוד.
2. נקיים מפגשים של הציבור עם גורמי המקצוע הבכירים בהנהלת הביטוח הלאומי.
3. נאגד את כל הידע לכדי תוכנית פעולה לשיפור השירות והביטחון הסוציאלי.

השיתוף אתכם בתהליכים שונים יסייעו לכולנו בהטמעת תהליכים ובקידום מדיניות שתשרת את כולם 😃

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך