מטיילים בפסח? מג"ב שומרים עליכם

לראשונה במג"ב - מרכז שירות נייד במרחב בכפרי, במשמר הגבול השיקו בחול המועד פסח מרכז שירות משטרתי נייד במרחב הכפרי עם הסלוגן "מג"ב בדרך שלך" כחלק מחיזוק ביטחונם של החקלאים והמטיילים

המרכז הנייד הוא משאית שהוסבה למיני תחנת משטרה המספקת שירותי משטרה בסיסיים לרבות גביית תלונות, חקירות ומוקד דיווח משטרתי.

המרכז הנייד מוצב לראשונה בחול המועד במספר מוקדים מרכזיים סביב הכינרת נוכח הגעתם של עשרות אלפי מטיילים ומבקרים לאזור והוא עומד כעת לשירותם.

בנוסף לאירועים מיוחדים, חגים ומועדים של ריכוזי קהל במרחב הכפרי, המרכז הנייד יהווה נקודת משטרה שתוצב במרחב הכפרי בישראל לטובת החקלאים המרוחקים מתחנת משטרה במטרה לספק להם שירותי משטרה נגישים וזמינים קרוב לביתם.

לאחר בחינת תוצאות הפילוט עם הפעלת המרכז הנייד הראשון, יבחנו במג"ב את הקמתם של מספר מרכזים ניידים מסוג זה שיהיו פרוסים ברחבי הארץ, מדרום לצפון במטרה להנגיש את שירותי המשטרה במרחב הכפרי ולחזק את ביטחונם של החקלאים והמטיילים.

צילום תמונות מהמרכז שירות הנייד במרחב הכפרי: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך