וילונות לבית – הרבה יותר ממה שחשבתם

כשאנחנו נכנסים לדירה חדשה או מעצבים מחדש את הדירה הנוכחית, אנחנו משקיעים מאמצים ומחשבה מרובה בכל פרט ופרט. יש פריט עיצובי חשוב מאוד שיש לאנשים נטייה לשכוח ממנו והוא – וילונות לבית.

וילונות לבית זה הרבה מעבר לוילונות. זו הצהרה, זה הלך רוח. מה נרצה לשדר לאנשים שמגיעים לבקר בבית שלנו? איזו אווירה נרצה לעצמנו?

בתקופה האחרונה הבית שלנו הפך להיות הרבה מעבר לבית – זה המשרד שלנו, חדר הכושר שלנו, ומרכז הבילוי והאירוח שלנו, וזה התבהר לנו אפילו יותר בתקופת הקורונה.
בבחירת הוילונות לבית שלנו, נרצה לשדר גם לדרי הבית וגם לאורחים בו אווירה מסויימת, בין אם אווירה ביתית, או אולי אווירה קצת יותר אורבנית ומודרנית. וילונות לבית מאפשרים לנו גם פתרונות הצללה לבית, על מנת שנוכל להפיק את המיטב מן החלל. היום אפשר למצוא בתי עסק שמתמחים בוילונות לבית באופן ספציפי, ויש מגוון רחב של עיצובים, וחומרים שונים במחירים משתנים. ישנם אפילו בתי עסק שנותנים שירות של עיצוב וילונות אישי, ומגיעים עד אליכם הביתה, מביאים בדים שונים בעיצובים שונים, לוקחים מידות, ונותנים את נקודת המבט המקצועית שלהם, על מנת להתאים לכם את הוילונות שהכי יהלמו את החלל והבית, ואת אופי הדיירים בו, ובתקציב שלכם.

בבחירתנו וילונות לבית צריך לקחת בחשבון את האופי העיצובי של הסלון. יש מגוון רחב של סוגי וילונות:
וילונות רומאים, וילונות האפלה, וילונות הסטה, וילונות סאן סטריפ, וילונות עם לולאות, וילונות עם סרט כיווץ, וילונות ונציאנים, וילונות גלילה וכו' וכו'. אם הסלון שלכם מעוצב בקווים נקיים ועדינים, וילונות רומאים יהיו המתאימים ביותר. ייעוץ עם מעצב וילונות מטעם חברה המתמחה בכך, יוכל להתאים את הוילונות שיהלמו את עיצוב החלל שלכם, ואת הוילונות שיתנו מענה הולם למשחקי האור והצל בחלל.

בעבר, וילונות בגווני אוף-וויט ולבן היו השולטים בתחום. היום אפשר למצוא עיצובים שונים, וקצת יותר "להשתגע" עם הצבעים והטקסטורות. בבחירת וילונות לבית חשוב גם לבחור וילונות שניתן לנקות ולכבס בקלות, בייחוד אם מדובר בוילונות בגוונים בהירים, שמצריכים תחזוקת ניקיון בתדירות גבוהה יותר.

אלמנט נוסף שמשפיע על אופי האור והצל שהוילונות מקנים הוא עובי הוילונות. מן הסתם, וילונות עבים יותר יצלילו את החלל, ווילונות דקים יותר יאפשרו יותר כניסה של אור טבעי. חשבו – מה אתם רוצים לשדר בסלון שלכם? אווירה אינטימית? כי אם באווירה אינטימית מדובר, שווה לבחור וילונות מעט עבים יותר, וכך גם בוילונות לחדרי השינה. הייתם רוצים לשדר אווירה טבעית, נינוחה ונונשלנטית? וילונות דקים יותר יעשו את העבודה. חשוב גם לקחת בחשבון היכן הוילון ממוקדם ביחס לכניסת השמש לבית, והאם הם מוצבים בסלון, בחדר השינה, בחדר העבודה, או בכל חלל אחר בבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך