יער הפרא – חנות מזון וציוד לכלבים ולחתולים

כשזה מגיע לחיית המחמד שלכם, ברור שאתם רוצים עבורה את הטוב ביותר. באתר יער הפרא תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים איכותיים לכלבים ולחתולים, החל מאוכל בריא ומזין ועד לצעצועים לכלבים ולחתולים, חגורות לכלבים, רצועות ועוד

מזון לכלבים ולחתולים

כל מי שמגדל כלב או חתול יודע שיש חשיבות גדולה לבחירת המזון שהם אוכלים. כלבים וחתולים בדרך כלל אוכלים את אותו אוכל בכל יום, ולכן חשוב לבחור מוצר איכותי, שיכול לספק לחיות המחמד שלכם את כל הערכים התזונתיים שהם זקוקים להם.

אוכל לכלבים צריך להתאים לגיל של הכלב. גורי כלבים נמצאים בתהליך של גדילה והתבגרות, וכמו ילדים – גם הם צריכים תזונה בריאה ועשירה בקלוריות ובערכים תזונתיים כדי לגדול, לשחק וללמוד. אוכל לגורים הוא שונה מאוכל לכלבים בוגרים, בכך שהוא מכיל מרכיבים תזונתיים שמסייעים לגור לגדול באופן בריא. גם גורי חתולים זקוקים לעתים קרובות לאוכל מיוחד, במיוחד כאשר מדובר בגורים שעדיין יונקים. במקרים כאלה ניתן להאכיל אותם בתחליף חלב ייעודי לגורים.

בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי אוכל יבש לכלבים ולחתולים, וגם אוכל רטוב וחטיפים.

אוכל רפואי לחיים בריאים

כלבים זקנים או חולים צריכים לעתים אוכל רפואי, שמסייע לספיגת הערכים התזונתיים בגופם ולשיפור פעולות פיזיולוגיות. אותו הדבר תקף גם כאשר מדובר באוכל לחתולים. אוכל רפואי לכלבים יכול להיות מועיל גם במקרים שבהם הכלב או החתול צריכים לרדת במשקל, ואז כדאי להאכיל אותם באוכל דיאטטי מיוחד. אם אתם לא בטוחים בנוגע לסוג האוכל שמתאים לכלב או לחתול שלכם, חשוב להתייעץ עם וטרינר שימליץ לכם על סוג התזונה המתאימה לבעל החיים שלכם.

לא מתפשרים על הכשרות

חג הפסח מתקרב ובבתים רבים מתחילים לבצע ניקיון לפסח וביעור חמץ. מזון לכלבים ולחתולים יכול לעתים קרובות להכיל חמץ, מה שאומר שלקראת חג הפסח חשוב להחליף אותו באוכל כשר לפסח – שזמין כעת באתר יער הפרא.

כשזה מגיע לכשרות, לא צריך להתפשר גם בשאר ימות השנה: באתר תוכלו למצוא אוכל כשר לכלבים, שמכיל רק חומרי גלם כשרים.

לא על החטיף לבדו: אביזרים וצעצועים לכלב

כלבים הם בעלי חיים פעילים ואנרגטיים, שזקוקים לשפע של גירויים. למרות שהיינו שמחים לשחק עם הכלב שלנו רוב שעות היום, זה לא כל כך אפשרי – וכאן נכנסים לתמונה צעצועים לכלבים, שיעניקו לכלב תעסוקה ועניין גם בזמן שאתם עסוקים במשהו אחר. באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של צעצועים לכלבים ולחתולים, שיעסיקו אותם בבית וגם בחוץ.

ואם כבר מדברים על טיולים – כדאי לוודא שיש לכם רצועה שמתאימה לכלב שלכם ומאפשרת לו להסתובב בחוץ בנוחות. רצועות לכלבים מגיעות במגוון רחב של סגנונות המתאימים לכלבים שונים, וקיימת גם האפשרות של רתמות לכלבים, שמונעות לחץ על הצוואר של הכלב.

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך