אגם בדק בית – בדק בית וביקורת ליקויי בנייה

בין אם מדובר בדירה חדשה מהקבלן או בדירה יד שנייה, לא נכנסים לבית חדש לפני שעושים בדק בית. באמצעות סדרת בדיקות שמבוצעת על ידי חברת בדק בית מקצועית, תוכלו לאתר בזמן ליקויי בנייה ותכנון, ולחסוך לעצמכם כסף, זמן וכאב ראש

מה זה בדק בית?

בדק בית הוא בעצם בדיקת מבנים שנעשית על ידי מהנדס מומחה בתחום, ונועדה לגלות ליקויי בנייה ותכנון בנכס. במבנים רבים קיימים ליקויי בנייה נסתרים מהעין, שניתן לגלות רק בעזרת איש מקצוע בעל עין מיומנת לזיהוי ליקויים וציוד שמותאם לביצוע הבדיקות.

ליקויי בנייה ותכנון יכולים להתקיים בכל המבנים. במבנים ישנים, ליקויי בנייה הם לרוב תוצאה של בלאי או הזנחה. במבנים חדשים יכולים להימצא ליקויי בנייה שנובעים מתכנון שגוי, או כאלה שנוצרו כתוצאה מעבודה שלא עומדת בתקנים.

לאיזה נכסים חשוב לעשות בדק בית?

בדק בית הוא תהליך שאסור לוותר עליו, וחשוב לבצע אותו לפני כל רכישה של נכס – בין אם מדובר בנכס להשכרה, למגורים או למסחר. הסיבה לכך היא שליקויי בנייה ותכנון שקיימים במבנה עלולים לפגוע בערך הנכס או אפילו לסכן את הדיירים במבנה.

במידה ואתם רוכשים דירה חדשה, בדק בית יאפשר לכם לוודא שהתקלות במבנה יתוקנו על ידי הקבלן, או לקבל הנחה במחיר הדירה. בדיקת דירה מקבלן צריכה להתבצע באישור הקבלן, אך בהנחה שהקבלן לא מאפשר כניסת מהנדס חיצוני לנכס, ניתן לבצע בדק בית לאחר רכישה. בדיקת דירה אחרי רכישה צריכה להתבצע קרוב כמה שניתן למועד מסירת המפתח.

אילו בדיקות מתבצעות במסגרת בדק בית?

הבדיקות המתבצעות במסגרת בדק בית כוללות בדיקה מלאה של תשתיות ומערכות הדירה, לצד השוואה של נתוני הדירה לנתונים שמפורטים במפרט הטכני שלה. בין היתר, יתבצעו במסגרת בדק בית בדיקות איתור רטיבות, איתור נזילות, בדיקת רמות קרינה, בדיקה של מערכת החשמל והאינסטלציה, ועוד. בנוסף, המהנדס יבדוק את גם עבודות הריצוף, החיפוי והנגרות בבית.

בתום הבדיקה יופק עבורכם דוח שמרכז את כל הליקויים שנמצאו במהלך הבדיקה, כולל פירוט הליקויים והמיקום שלהם בדירה. בנוסף, יכלול הדוח את האפשרויות העומדות בפני הקבלן לתיקון הליקויים והערכת מחיר של התיקונים. הדוח שמונפק יוכל לשמש כמסמך משפטי במקרה של תביעה.

אגם בדק בית – מחיר משתלם ומקצועיות ללא פשרות

אגם בדק בית היא חברה המספקת שירותי בדק בית וביקורת ליקויי בנייה, על ידי צוות מהנדסים מקצועי בעל ניסיון של מעל 10 שנים בתחום. הבדיקות נעשות באמצעות מכשור מתקדם, ומעניקות תמונת מצב מלאה בנוגע למצב הבית ולליקויי הבנייה. דוח ליקויי הבנייה שיונפק עבורכם בסוף התהליך יכלול פירוט מקיף ומפורט של כל ממצאי הבדיקה. החברה מציעה שירותי ייעוץ הנדסי וגם ליווי משפטי במקרה הצורך.

למידע נוסף: אגם שירותי בדק בית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך