חממה שושלת פיצוחים – פיצוחים, פירות יבשים, קטניות ותבלינים אונליין

כבר לא צריך לעמוד בתור בחנות התבלינים: כיום אפשר להזמין פיצוחים, פירות יבשים, קטניות ותבלינים באינטרנט - וליהנות מאיכות גבוהה, מחירים משתלמים ושירות עד הבית. חממה שושלת פיצוחים היא חנות תבלינים משפחתית בסטנדרט גבוה, עם עשרות שנים של ניסיון בתחום הפיצוחים, התבלינים והקטניות
תמונה: pixabay

פיצוחים במשקל

כחטיף בעבודה, כתוספת לסלט או כנשנוש של ערב מול הטלוויזיה – אין חטיף טעים וכיפי יותר מפיצוחים, ועל זה אנחנו מוכנים להתערב. אבל ידעתם שפיצוחים נחשבים גם לחטיף בריא? פיצוחים הם שם כולל לכל סוגי האגוזים הקלויים, וגם לחטיפים כמו קבוקים או בוטנים אמריקאים. בפיצוחים כמו אגוזי מקדמיה למשל יש תכולה גבוהה של אשלגן, סידן ומגנזיום, הקשיו עשיר בוויטמינים ומינרלים, ובאגוזי מלך יש חומצות שומן שמסייעות לתפקוד המוח. כמו כל חטיף, גם עם פיצוחים לא כדאי להגזים – אבל כחלופה לחטיפים מתועשים הפיצוחים מנצחים בגדול.

פיצוחים נשמרים לאורך זמן, ולכן זה משתלם לרכוש פיצוחים קלויים במשקל ולאחסן אותם בבית בתנאים מתאימים. ואם אין לכם כוח ללכת לחנות בעצמכם, תדעו שקיימת גם אופציה של משלוח פיצוחים – אתם בוחרים את הפיצוחים האהובים עליכם ואנחנו נדאג שהם יגיעו אליכם עד הבית.

פירות יבשים חמוצים מתוקים

אם כבר מדברים על נשנושים בריאים, איך אפשר שלא להזכיר פירות יבשים. חמוצים, מתוקים, עם מרקם כיף וצבעים משמחים – איך אפשר לא לאהוב אותם? כמו לפיצוחים, גם לפירות יבשים יש ערך תזונתי גבוה והם עשירים בסיבים תזונתיים. שזיפים מיובשים, לדוגמה, תורמים רבות לפעולת מערכת העיכול. אפשר לאכול אותם כמו שהם בין הארוחות, לשלב אותם במנות של אורז, קטניות ובשר, או להכין איתם קינוחים. כך או כך, פירות יבשים הם חובה בכל מטבח.

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של פירות יבשים, מהפירות הישראלים הקלאסיים כמו תמרים ומשמשים ועד לפירות אקזוטיים כמו אוכמניות מיובשות, חמוציות ואננס.

חנות תבלינים, תבלינים בסיטונאות

לכל בשלן או בשלנית חובבים יש חנות תבלינים אהובה, שממנה הם מביאים את התבלינים שמעניקים למאכלים טעם, צבע ואופי. כשמדובר בתבלינים פשרות לא באות בחשבון: תבלינים חייבים להיות באיכות גבוהה כדי לעשות את העבודה ולהעניק לתבשילים את טעמים עוצמתיים וניחוחות מרגשים. בין אם אתם מחפשים תבלינים למטבח הביתי או תבלינים בסיטונאות, באתר חממה תמצאו תבלינים איכותיים מכל העולם ועשבי תיבול מיובשים, שנבחרו בקפידה ונשמרו בתנאים הכי נכונים עבורם.

עסק משפחתי

חממה שושלת פיצוחים היא חנות משפחתית שנוסדה בשנת 1941, אך הדרך שלה התחילה עוד קודם לכן – כשסב המשפחה החל לעסוק במסחר תבלינים בעיראק, עוד בשנת 1924. עם כמעט 100 שנה של ניסיון, פיצוחי חממה ממשיכים את המסורת המשפחתית ושמחים להביא לכם את המוצרים האיכותיים והטעימים ביותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך