הנהלת חברת אל-על ביקרה בחברת נמל אשדוד

במסגרת פגישות וסיורים שמקיימת הנהלת חברת נמל אשדוד בראשות המנכ"ל בפועל יצחק בלומנטל ביקרה בחברת נמל אשדוד הנהלת חברת אל-על בראשות המנכ"ל דוד מימון.
צילום: יחצ נמל אשדוד

מנכ"ל חברת נמל אשדוד בפועל יצחק בלומנטל ציין כי הנהלת חברת נמל אשדוד נערכת לתחרות ולהרחבת הפעילות והגדלת הכנסות והוסיף כי התחרות עם הנמל החדש מהווה אתגר לכולם. יחד עם זאת, כנמל ממלכתי אנו מחויבים ללקוחות שלנו ולעבודה מסביב לשעון כמעט בכל מצב חירום ומזג אוויר.

בראייתנו נמשך הקרב על כל לקוח ועל כל אונייה כאשר, לנו, בנמל אשדוד יש יתרון יחסי בשל העובדים מנוסים, מקצועיים, יעילים שבזכותם זמן המתנה יהיה קטן יותר מאשר בנמל המתחרה. דוד מימון מנכ"ל אל על הודה להנהלת נמל אשדוד על הסיור במקום ואמר: "ברצוני להודות להנהלת נמל אשדוד על הביקור המעשיר. אל על היא חברה המתמודדת יום יום עם אתגרים ניהוליים ואנו מברכים על כל הזדמנות ללמוד ולהתרשם מדרכי ההתמודדות של הסקטורים השונים במשק הניצבים אף הם בפני אתגרים ניהוליים בתחומם."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך