עם הפסד לפלייאוף העליון

למרות ההפסד לאליצור רמלה 86:74, הבטיחה קבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד את מקומה בפלייאוף העליון. המשחקים יפתחו ביום שני, 29.3 כשהקבוצות גוררות איתן את הניקוד שצברו במהלך הליגה הסדירה.
צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

נקבעו הקבוצות שישחקו בבית העליון ובבית התחתון של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל. מכבי בן בנות אשדוד תהיה בינהן. היא עלתה למרות ההפסד היום, במחזור ה-18 והאחרון של הליגה הסדירה לאליצור רמלה 74:86

עוד עלו איתה: מכבי עירוני רמת ומכבי הפניקס חיפה שהבטיחו היום את מקומן בבית העליון של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, לאחר שסיימו את הליגה הסדירה עם ניצחונות על בנות הרצליה והפועל בני פ"ת (בהתאמה). הקבוצות הנוספות הן: אליצור נווה דוד אליצור לייקה חולון  ומכבי עירוני ר"ג, שהבטיחו את העלייה כבר לפני המחזור.

דניאל אדאמס משמאל. 21 נקוודת.

המשחקים יפתחו ביום שני, 29.3 כשהקבוצות גוררות איתן את הניקוד שצברו במהלך הליגה הסדירה. עם סיום המשחקים בבית העליון ובבית התחתון יערכו משחקי סדרות הגמר סל. אלה משחקי הבית העליון ביום שני הקרוב 29.3.2021 : אליצור נווה דוד רמלה – מכבי הפניקס חיפה, אליצור לייקה חולון – מכבי עירוני ר"ג, מכבי בן בנות אשדוד – בנות הרצליה. ובבית התחתון ישחקו: הפועל בני פתח תקווה – א.ס. רמת השרון והפועל ראשל"צ מכבי רעננה.

במשחק עצמו שנערך היום, שישי, הקבוצה של המאמנת שירה העליון היתה נחושה יותר ורשמה ניצחון חשוב על אשדוד לקראת המפדשים ביניהן בבית העליון. רמלה סיימה את הרבע הראשון ב-15:30 וירדה למחצית ביתרון 36:50. ברבע השלישי נמשך היתרון של רמלה ל-45:71 ונשמר עד לסיום.

קלעו לאשדוד: קאדיג'ה קייב 28, דניאל אדאמס 21, אלכסיס פיטרסון 10, נועה זליבנסקי 6, לאה פורביס 5, ירדן דנן 3 תמר קופילביץ 1.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך