ניצחון על הלפני אחרונה בהארכה

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד גברה על אליצור יבנה רק לאחר הארכה 81:89. אשדוד ניצלה כאשר השופטים לא אישרו שלשה עם הבאזר ליבנה לאחר ששחקן שלה דרך לטענתם על הקו. בהארכה היא כבר הייתה גדולה על יבנה.
זה היה אמור להיות משחק קל על הנייר. אבל כנראה לא על הפרקט.
מכבי אשדוד גירדה ניצחון אחרי שברוב שלבי המשחק אליצור יבנה הלפני אחרונה הובילה ושלטה. ברבע השלישי היבנאים אף הוליכו ב-13 נקודות הפרש, אלא שברבע האחרון הם קלעו רק 8 נקודות ובסיום אלעד הופמן דרך על קו השלוש והמשחק נשלח להארכה, שם מכבי אשדוד כבר ניצלה את המומנטום לניצחון  81:89.
האורחים פתחו טוב ועלו ליתרון מוקדם 17:8. דולב דראפיץ' בפעולות טובות צימק קצת, והרבע הראשון נגמר ב-20:17 לאליצור יבנה. גם ברבע השני הקבוצה של יניב בורגר השכילה לשמור על הפער שלה וסיימה את המחצית ביתרון 38:30.
שלשה של דורנד סקוט עם פתיחת הרבע השלישי הורידה ל-38:35 בלבד, אלא שאליצור יבנה הפגינה אופי ועם נקודות בצבע של יונתן לוי ומהלך של סל ועבירה של קיילב ווקר עלתה ל-48:39. אלעד הופמן כבר קבע יתרון שיא 55:42, והרבע השלישי נגמר ב-56:46. מכבי אשדוד חזרה ברבע האחרון עם 8 נקודות ברצף והורידה ל-66:62, 4 דקות בלבד. האורחים לא הצליחו למצוא את הטבעת, וחצי דקה לסיום בילי מקשפרד קבע מהפך – 69:70.
שתי הקבוצות קלעו ו-6 שניות לסיום דולב דראפיץ' דייק בזריקה אחת מהקו שקבעה 71:73. אליצור יבנה יצאה להתקפה של משחק ואלעד הופמן קלע סל גדול, ולפי סימון צוות השיפוט דרך על הקו ולא אושרה לו שלשה.  בהארכה מכבי אשדוד כבר הייתה גדולה על אליצור יבנה ועם העומק שלה הצליחה לרשום ניצחון.
הרבו למכבי אשדוד: בילי מקשפרד (9/15 לשתיים) 30 נק', דולב דראפיץ' 16 נק', דולב דראפיץ' (5 חטיפות) 12 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך