ראש העיר חנך נקודת הזנקה חדשה של מד"א באשדוד

נקודת הזנקה חדשה של מגן דוד אדום נחנכה אמש באשדוד. זאת, כחלק מהפעולות הננקטות במד"א כל העת, לשיפור זמני התגובה וההגעה המהירה למטופלים

נקודת ההזנקה החדשה של מד"א ברובע י"א בעיר מצטרפת לשלושת הנקודות הקיימות ברחוב הרפואה, בתחנת הכיבוי ברחוב ז'בוטינסקי ומבנה הפיקוח העירוני ברחוב הראשונים ותשפר את מענה רפואי של מגן דוד אדום לתושבי העיר.
 
בטקס חנוכת נקודת ההזנקה החדשה שממוקמת ברחוב הר חרמון 2 בעיר ותפעל סביב השעון 7 ימים בשבוע השתתפו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מנהל אגף הביטחון בעיר אריה איטח ובכירים נוספים מהעירייה, מנהל מרחב לכיש במד"א חיים קרדי וסגנו דוד נחום. במהלך הטקס נגזר הסרט מדלת הכניסה לתחנה ונקבעה מזוזה.
 
ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "נקודת ההזנקה החדשה של מד"א מהווה מכפיל כוח בפעילות מגן דוד אדום בעיר אשדוד ותסייע בקיצור זמני התגובה של הצוותים הרפואיים בעיר. צוותי מד"א באשדוד מסייעים לתושבי העיר בכל שעות היממה ולאורך כל ימות השנה, ומעניקים להם טיפול רפואי מקצועי. בשנה האחרונה, מלבד אלפי קריאות החירום שבשגרה, צוותי מד"א עמדו בחזית המאבק במגפת הקורונה, ובאשדוד לבדה דגמו למעלה מ-150,000 בדיקות קורונה, נוסף על כ-20,000 אלף חיסונים נגד נגיף הקורונה".
 
מנהל מרחב לכיש במד"א, חיים קרדי: "חנוכת נקודת ההזנקה הרביעית של מגן דוד אדום בעיר אשדוד היא משמעותי עבור שיפור השירות של מד"א לתושבי העיר והסביבה. בעזרתה נוכל לקצר עוד יותר את זמני התגובה של החובשים והפראמדיקים שלנו ולהעניק שירות רחב יותר לתושבים. אני מבקש להודות לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ולבכירי העירייה על הסיוע הרב בפתיחת נקודת ההזנקה ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך