סימנו וי בצפון. אשדוד גברה על מוצקין במשחק צמוד

מכבי קרית מוצקין מהצפון מתחה את מכבי אשדוד, אולם בסיום נכנעה 74:79, במשחק השלמה שנערך הערב,ראשון,בליגה הלאומית.
יש משחקים שצריך לדעת לעבור. אומנם מכבי קרית מוצקין הייתה קרובה, ושוב היא נשארת עם המחמאות בלבד לאחר שנוצחה 79:74 , אבל אשדוד סימנה לעצמה עוד ניצחון לפני הפלייאוף. בדיוק מה שהייתה צריכה.

הקבוצה מהקריות סבלה מערב רע מחוץ לקשת (3 שלשות ב-12 אחוז בלבד), אולם למרת זאת הצליחה להישאר צמודה ליורדת מליגת העל שחסרה את ארתור רוזנפלד ונועם לייש הפצועים, אולם קיבלה את בילי מקשפרד בחזרה. אחרי ההפסד בכפר בלום, עופר רחימי חזור לנצח ועושה זאת בעיקר בזכות מחצית שנייה הגנתית בה הקבוצה שלו ספגה רק 33 נקודות.
שלו לוגשי וראשד מאדן הובילו את הביתיים ליתרון 17:23 בתום הרבע הראשון. שלשות של עמית אלון ושגיב דוד בפתיחתה רבע השני קבעו שיוויון 27:27, אלא שמכבי קרית מוצקין הגיבה עם 6 נקודות ברצף. מכבי אשדוד לא קלעה נקודה במשך 3 דקות עד שדורנד סקוט קלע 5 רצופות. עד למחצית מכבי קרית מוצקין שוב קלעה 6 נקודות ברצף וירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 35:41.
כריס אוטול ושלו לוגשי כבר קבעו יתרון שיא 39:48. מכאן ההגנה של מכבי אשדוד התעוררה ומכבי קרית מוצקין קלעה 5 נקודות ב-6 דקות בדרך ל-55:53 לאורחים לאחר שלושה רבעים. ברבע האחרון המשחק הצמוד נשמר, אולם הביתיים לא הצליחו להחזיר לעצמם את היתרון. הגנה נהדרת של דולב דראפיץ' ופעולות נכונות בהתקפה של דורנד סקוט הבטיחו לדולפינים ניצחון לא פשוט בצפון.
 
הרבו למכבי אשדוד: בילי מקשפרד (12 ריבאונדים) ודולב דראפיץ' 16 נק' כ"א, דורנד סקוט 14 נק', ג'ורדן כהן 13 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך