עקרב שחור עקץ ילדה בת חמש

הלדה נעקצה בשבת ושוחררה הבוקר מבית החולים אסותא אשדוד. מצבה טוב. ד"ר הגר גור סופרמן מנהלת המיון: "לאחר עקיצת עקרב או הכשת נחש חשוב מאוד להרגיע את האדם הנעקץ, לקרר את מקום העקיצה ולא לעשות כל פעולה על על מנת "להוציא" את הארס ובהקדם להגיע לבית חולים".

במהלך השבת פונתה לבית החולים הציבורי אסותא אשדוד ילדה כבת 5 מאחד מישובי הסביבה לאחר שנעקצה ע"י עקרב שחור הילדה התקבלה לטיפול במיון הילדים ולאחר מכן, נשארה להשגחה והבוקר,ראשון שוחררה מבית החולים .

ד"ר הגר גור סופרמן מנהלת המיון בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: "עם התחממות מזג האויר אנו רואים יותר ילדים שנזקקים לטיפול עקב מפגש עם בעלי חיים מסוכנים. חשוב לי להבהיר, כי צבעו של העקרב או הנחש לא מעיד על מסוכנותו ולא מומלץ להחליט לבד האם ההכשה או העקיצה מסוכנות .לאחר עקיצת עקרב או הכשת נחש חשוב מאוד להרגיע את האדם הנעקץ, לקרר את מקום העקיצה ולא לעשות כל פעולה על על מנת "להוציא" את הארס ובהקדם להגיע לבית חולים כדי לקבל טיפול מתאים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך