ועכשיו לדבר האמיתי. אשדוד גברה על בית"ר במשחק האחרון לפני הפליאוף העליון

מ.ס אשדוד סיימה את "שבוע בית"ר ירושלים" בשני ניצחונות. במוצ"ש היא הוסיפה ניצחון 0:2 אחרי המשחק בגביע. אשדוד חזק במקום השלישי, בית"ר בפלייאוף התחתון.
מ.ס אשדוד (צילום: טל אקוקה)

תם ולא נשלם. מ.ס אשדוד סיימה את העונה הרגילה אולי הכי טובה שלה בעשר שנים, אם לא יותר. אשדוד אירחה את בית"ר ירושלים והעובדה שהמשחק הזה קבע לירושלים אם תהיה בפלייאוף העליון ולא לאשדוד שכבר הבטיחה את מקומה לפני כמה משחקים, מלמדת הכל. אשדוד כבר שיחקה לפני מספר ימים בגביע מול ירושלים והדיחה אותה. בדרך כלל אומרים שאי אפשר לנצח קבוצה פעמיים. אז אומרים. אשדוד גברה על בית"ר 0:2 וקבעה שהיא תשחק בפלייאוף התחתון.

ספורי בדרך לכבוש את הראשון (צילום: טוטו פוטו).

בית"ר כאמור הייתה חייבת ניצחון. המגן קונסטנטין בעט כדור מתוך הרחבה (4) אחרי לחץ של ירושלים, מעט מעל השער. אשדוד לא הגיעה להיות תפאורה, היא רצתה מקום שלישי ואירופה ולחצה גם היא. ספורי מצידו שלח כדור חזק מעט מעל השער של ירושלים (12) להבהיר את זה. אותו ספורי  2 דקות אח"כ הפך את ההבהרה לעובדה עם כדור חזק מתוך הרחבה פנימה. 0:1 לאשדוד ושער בכורה לאשדוד.

מיכאל אוחנה (16) יכול היה להחזיר את ירושלים למשחק, אבל החמיץ ממטרים ספורים. שועה (18) ניסה גם הוא מ-18 מטרים וג'ראפי הדף. בית"ר הייתה חייבת שער. אז הייתה. אשדוד היא שכבשה. כדור נשלח (29) לדין דו שעבר את קריאף במהירות שלו, שלח כדור לאזולאי שמול השוער לבדו כבש 0:2.

הקהל של אשדוד חזר. (צילום:טוטו פוטו).

דין דוד (46) כמעט עשה את השלישי של אשדוד, עם פתיחת המחצית . כל כדור עומק לכיוון שער בית"ר, עם שני בלמים איטיים, בן חיים וקריאף, הפך למצב מסוכן. בית"ר מצידה ניסתה לעשות משהו במשחק הזה, אבל שם הייתה בדרך כלל הגנת אשדוד ויואב ג'ראפי בשער.

בית"ר הוציאה  מוקדם מידי (61) את שועה ועטר, וזה היה סימן שלמעשה היא ויתרה על השחקנים אולי היחידים שיכולים היו לעשות את ההבדל. טעות שרק שעזרה למ.ס אשדוד במשחק.

זה נגמר עם ניצחון שני , הפעם 0:2, של אשדוד שוב על בית"ר ב"שבוע בית"ר ירושלים", עם 3 נקודות נוספות ועם הרבה ציפיות לפלייאוף העליון שיתחיל בעוד שבועיים ולמקום השלישי שמוביל לאירופה.

גיל כהן מוציא עוד התקפה אשדודית. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 46), צבטקוביץ', גיל כהן, קמהאני, אבו עקל, גורדנה, אזולאי (בריהון, 68), כנעאן (בילו, 60), ספורי (באגיוקו, 55), דוד (מואסי, 68)

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך