אשדוד מארחת בשבת את בית"ר ירושלים במשחק האחרון בליגה הסדירה

עבור בית"ר מדובר על משחק (19.15, הי"א) אולי על עונה שלמה. שלומי אזולאי: "הלחץ עליהם. בעיקר מנטאלית". אזולאי הפצוע יישחק והחלוץ באיו שהיה פצוע גם הוא, יהיה בסגל. אשדוד ניצחה את בית"ר בגביע ברביעי.
שחקני מ.ס אשדוד.

"שבוע בית"ר ירושלים", יסתיים בשבת (10.15, איצטדיון הי"א). לאחר שגברה עליה בשמינית הגמר 1:2 תארח מ.ס אשדוד את בית"ר ירושלים למשחק במסגרת המחזור האחרון בליגה הסדירה.

עבור בית"ר מדובר במשחק אולי על עונה שלמה. כל תוצאה מלבד ניצחון, תביא את בית"ר לשחק בפלייאוף התחתון. כרגע זה נראה כך. שלומי אזולאי שחקנה של הקבוצה שנפצע בקרסול במשחק, יישחק בכל זאת. בשישי הוא אמר על המשחק: "הלחץ על בית"ר ירושלים במשחק. במיוחד הלחץ המנטאלי". עוד שחקן שיחזור לסגל הוא פאהד באיו. באיו לא התאמן עם הקבוצה, אבל צפוי להיות בסגל. טימותי אוואני הבלם התאמן בצד בגלל הפציעה , ייעדר גם במשחק הזה ואמור לחזור עם תחילת הפלייאוף העליון.

אשדוד שלחה 500 כרטיסים מתוך 3000 הכרטיסים לבית"ר ירושלים. 2500 אוהדים נשמרים לאוהדי הקבוצה אשר ירכשו מנוי לכל משחקיה בפלייאוף והמשחק מול בית"ר. בסך הכל 6 משחקים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך