אירועי התרבות לשבוע הקרוב

מה קשור, חנה גור, מדרחוב רוגוזין ועוד שלל סרטים באירועי התרבות בשבוע הקרוב

יום חמישי, 16 ביולי 2015 בשעות 19:00-23:00 חמישי ישראלי בכיכר-חוויה תרבותית קצת אחרת.
יוצרים מאשדוד על הבמה:בשעה 19:30 מופע הרכב מוסיקה רב תחומית של קונסרבטוריון "אקדמא: בהדרכתו של אלכס רזניקוביץ. בשעה 20:30 חנה גור בהופעה –הזמרת והיוצרת האשדודית במופע אנרגטי ומרגש של שירי אלבום הבכורה.מופע קרקס חוצות של קבוצת circusart האשדודית.הכניסה חופשית. כיכר העיר ברחבת המשכן לאמנויות הבמה, רח' דרך ארץ 1, אשדוד.

z1k85j5j

hana gur

יום חמישי,16 ביולי 2015 בשעות 19:00-23:00, מדרחוב רוגוזין –הפנינג לכל המשפחה.
חגיגת רחוב ענקית לכל המשפחה עם אמני רחוב,מופעי מוסיקה, במות ילדים,סדנאות ופינות יצירה מחומרים ממוחזרים, הולכי קביים ומופע הלהטוטים lightrix .
מצומת שבי ציון-רוגוזין ועד לצומת יצחק הנשיא-רוגוזין.

יום חמישי,16 ביולי 2015 בשעה 21:00 "מה קשור" -מופע סטנד-אפ.
השלישייה המופלאה שהחלה את דרכה בעולם הסטנד אפ בתכניתו של אלי יצפאן, סימנה כיוון חדש בסצנת הבידור והגיעה היישר ללב הקונצנזוס. שלישיית "מה קשור" הופיעה באלפי הופעות סטנד אפ מגוונות, הגישה פינות אירוח והתארחה בתכניות טלוויזיה כמו פספוסים, רק בישראל,היכל התרבות, והישראלים. פרט לסטנד אפ ומופעי בידור, השלישייה גם הוציאה תקליט בכורה הכוללת שירים ומערכונים, ביניהם הלהיט שכבש את המדינה, "תתנו לו צ'אנס", הכלול במופע המקורי.לשלישיית מה קשור מגוון מופעי בידור, הכוללים מערכונים, אלתורים, שירים ואורחים מפתיעים.

בית "יד לבנים",דרך ארץ 3, אשדוד.למידע והזמנות 08-8545833/4.

יום שני ,20 ביולי 2015 בשעות 17:00,20:00 – "היפהפיה הנרדמת".
מופע המחול על הקרח – "היפיפיה הנרדמת" בגרסה השלמה: המחליקים הכי טובים בעולם יחד עם בלט קלאסי. כבר יותר מארבעים שנה, תאטרון המחול על הקרח של סנט פטרסבורג ממשיך את המסורת של הבלט הקלאסי הרוסי, ומציג שילוב בין אומנות ההחלקה על הקרח לבין אומנות הבלט הקלאסי. הלהקה נוסדה בשנת 1967, ובין חבריה נמנו מיטב ספורטאי ההחלקה על הקרח העולמיים. בעשרים השנים האחרונות הלהקה שהפכה לתאטרון במובן המלא של המילה, הפיקה את מיטב הרפרטואר של הצגות מחול על הקרח על מוסיקה של צ'ייקובסקי, פרוקופייב ואחרים.היום התאטרון ידוע בכל העולם, וערך סיבובי הופעות מארצות הברית ועד דרום קוריאה.בלהקת הבלט 40 רקדנים וירטואוזים שיביאו עמם שלל תלבושות, תפאורה וכן ציוד לייצור משטח של קרח של ממש על במה .

המשכן לאמנויות הבמה , רח' דרך ארץ 1, אשדוד. להזמנת כרטיסים:08-956811

יום שני ,20 ביולי 2015 בשעה 19:00 – "מכאן אני ממשיך"(ארה"ב 2014)
העלילה סובבת סביב סיפורה של משפחת אלטמן. כשאב המשפחה מת, ארבעת הילדים נאלצים לעזוב את חייהם ולהתאחד תחת קורת גג אחת למשך שבוע.
שחקנים:ג'ייסון בייטמן, טינה פיי, אדם דרייבר, ג'יין פונדה. במאי:שון לוי תסריט: ג'ונתן טרופר, הפקה: פאולה ויינשטיין, צילום: טרי סטייסי, עריכה: דין צימרמן, פסקול: מייקל גיאצ'ינו.
סינמטק אשדוד באגף התרבות של מרכז קהילתי "בית לברון", רח' נתן אלבז 25 , אשדוד.למידע והזמנות התקשרו 08-8555834

יום רביעי ,22 ביולי 2015 בשעה 19:00 – "התבגרות" (ארה"ב 2014)
יצירתו הקולנועית של הבמאי ריצ'רד לינקלייטר, צולמה לאורך 12 שנה עם אותה קבוצת שחקנים קבועה בכיכובם של פטרישה ארקט ואית'ן הוק. הסרט, עוקב אחר מייסון (קולטריין), מגיל 6 ולאורך העשור הראשון הסוער בחייו, בו הוא חווה בין היתר את גירושי הוריו, מעברי בתים, נישואין מחדש, מעברי בתי ספר, מחלוקות משפחתיות, אהבות ראשונות, שברון לב ועוד חוויות שהחיים מציבים לו, אשר יעצבו את אישיותו כאדם בוגר. הסרט בוחן את יחסיו עם הוריו לאורך שנות התבגרותו ולוקח את הצופה למסע אל תוך הרגעים האינטימיים ביותר של משפחה, אל רגעי עצבות, אל רגעי חדוות ילדות, אל החיים עצמם. צילומי הסרט החלו בקיץ 2002 והושלמו רק באוקטובר 2013 והציגו את התהליך אותו עוברים מייסון ומשפחתו מילדות לבגרות.שחקנים:אלר קולטריין ,פטרישיה ארקט,אית'ן הוק.במאי:ריצ'רד לינקלייטר.

הפקת תסריט: ריצ'רד לינקלייטר, הפקה: ג'ונתן סרינג, צילום: לי דניאל. שיין אף. קלי, עריכה: סנדרה אדאיר.
סינמטק אשדוד באגף התרבות של מרכז קהילתי "בית לברון", רח' נתן אלבז 25 ,אשדוד. למידע והזמנות התקשרו 08-8555834

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך