רבע דרך. מ.ס אשדוד עלתה לרבע גמר גביע המדינה לאחר נצחון על בית"ר ירושלים

מ.ס אשדוד הגיעה לאיצטדיון טדי למשחק מול בית"ר ירושלים במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, עוד מפעל שגם ממנו אפשר להגיע לאירופה. אשדוד ניצחה 1:2 לאחר הארכה ועלתה לרבע הגמר. בשבת הן יפגשו שוב במחזור הסיום של הליגה הרגילה. איזו עונה עושה הקבוצה!!
גורדנה כובש את הפנדל (צילומים: טל אקוקה).

הדרך לאירופה מגיעה מהמקום השלישי בליגה, אבל היא יכולה להגיע גם מגביע המדינה. מ.ס אשדוד הגיעה ברביעי לאיצטדיון טדי, מהמקום השלישי בליגה, בכדי לסלול עוד דרך ליבשת האירופית באמצעות עלייה לרבע גמר גביע המדינה. זה נגמר עם משחק מצוין של שתי הקבוצות, הארכה וניצחון של אשדוד 1:2. בשבת אגב הן יפגשו שוב, הפעם בליגה. איזו עונה עושים בן שמעון והשחקנים. עונה היסטורית.

המשחק התחיל עם מה שאוהבים לקרוא משחק "גישושים", בין רחבות. אבל בדקה ה-22 אחרי דקות טובות של אשדוד, מוחמד כנעאן הוכשל על ידי זהבי ברחבה ואת הפנדל בעט רועי גורדנה פנימה 0:1 לאשדוד.אשדוד ירדה אחורנית ואפשרה לבית"ר ללחוץ אותה. ורד נגח (44) הכדור פגע בצבטקוביץ' וקיפץ אל היד של גורדנה, בית"ר דרשה פנדל, לירן ליאני השופט שהיה קרוב החליט ובצדק שלא היה. דקה האח"כ שועה נעצר אצל יואב ג'ראפי. בית"ר לא רצתה לרדת בפיגור להפסקה.

זה קרה 4 דקות לסיום המחצית. באגיוקו איבד כדור באגף ימין. ורד ראה את ירדן שועה שהיה לבדו ברחבה והאחרון בכדור חכם הישווה את התוצאה 1:1. משחק חדש. ירושלים הספיקה  לפני המחצית גם לאבד את המאמן דראפיץ' בגלל דרישה לעוד פנדל.

יפגשו שוב בשבת.

בית"ר פתחה את המחצית השנייה בלחץ על השער של אשדוד. זרגרי (49) בעט כדור חזק מ-20 מטרים וג'ראפי הדף לקרן. הקרן הוגבהה ובערבוביה ליד השער של אשדוד כמעט הצליחה בית"ר לכבוש. מתאוסיניו בסלאלום (56) אילץ שוב את ג'ראפי לזנק. מ.ס אשדוד הייתה חייבת להתעורר בדקות האלה לפני שתספוג את השני.

אבל דווקא ההחמצה של המחצית (או לפחות מה שחשבנו אז, ראו פסקה הבאה) הייתה של מ.ס אשדוד. (61) גורדנה שלח כדור מצוין לדין דוד שהלך לאחד על אחד מול איתמר ניצן שוער ירושלים תוך שהוא משתחרר מהשומר שלו בזכות המהירות שלו. דוד עבר את ניצן אבל מזוית קשה החמיץ את השער הריק. 2 דקות עברו וטום בן זקן בעט כדור מזוית קשה וניצן הוציא לקרן. אשדוד חזרה.

שלומי אזולאי בדקה ה-67 הראה לנו שאת החמצת המשחק עוד לא ראינו. התקפה מצויינת של אשדוד שבה גורדנה שוב מצא את דוד, האחרון הוציא רוחב בתוך הרחבה ושלומי אזולאי לבדו מול ניצן, בעט למרכז הרחבה והוציא את ניצן גדול ולא הבין גם הוא איך החמיץ שער. אשדוד הייתה לגמרי בשליטה בדקות האלה הייתה שווה שער. בית"ר בדקות האלה התגוננה. ההתקפה היחידה שלה הייתה (72) כשינקוביץ' הגיע עד ג'ראפי ובמקום לכבוש בעט כדור סתמי מעל השער.

אשדוד המשיכה להחמיץ.  דין דוד שוב (75) הגיע מול ניצן ושוב לא הצליח לעשות מזה שער ואפשר לקריאף מירושלים להרחיק. אשדוד שיחקה כדורגל טוב. אזולאי שלח מיד אח"כ, כדור (76) מסוכן ליד הקורה. ירושלים הזכירה שהיא מסוכנת עם בעיטה מצויינת של שועה והצלה מצוינת שוב של ג'ראפי. הלכנו להארכה.

בן שמעון. רצה גם רבע גמר.

אשדוד קיבלה את השער שהגיע לה בדקה ה-93 של הארכה. ספורי הגיע מול ניצן והאחרון מנע שער בטוח. הכדור הגיע לשלומי אזולאי שבעט על סף הרחבה, הכדור פגע בשחקן בית"ר אוקמפוס וחדר פנימה 1:2 לאשדוד. הפעם אשדוד ידעה לשמור על היתרון והבטיחה לעצמה מקום ברבע הגמר. יופי של עונה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 105), צבטקוביץ', גיל כהן, קמהאני, אבו עקל, גורנדה, באגיוקו (ספורי, 62), אזולאי (הייפורד, 104), כנעאן (בריהון, 91), דוד (עומרי בן הרוש, 116).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך