ערב הדרכה למתנדבי ידידים חדשים בסניף אשדוד

אמש (שני) התקיים ערב הדרכה בסיסי למתנדבים חדשים בסניף אשדוד.

במהלך הערב הוכשרו המתנדבים שהצטרפו לאחרונה לארגון על ידי צוות ההדרכה של מחוז דרום, אותו מנהלת אושרת בורפקר. ההדרכה התמקדה בפתרון בעיות במגוון מקרים: החלפת גלגל – תוך שימת דגש על בטיחותם האישי, העברת כבלים ברכבים היברידים, ותיקון פנצ'ר בשטח באמצעות 'תולעת'.

חלק מרכזי בערב היה קורס מזורז בפתיחת רכב נעול, דבר חשוב במקרים בהם ילד ננעל בשגגה ברכב.

במהלך הערב סקר שלומי הרוש, מנהל סניף אשדוד, בפני המשתתפים את פעילות הסניף שגדל מיום ליום, ועומד כיום על כ-700 מתנדבים. הוא ביקש מהמתנדבים לפעול ככל שניתן על מנת להגשים את חזונו של מנכ"ל הארגון ישראל אלמסי, לפיו נגיע למצב של 'כונן בכל בניין'.

הנהלת סניף אשדוד בידידים מזמינה את תושבי העיר והאזור להיעזר בארגון במידת הצורך, בהחלפת גלגל, כבלים, רכב נעול, דלק, חילוץ ממעלית או מרכב נעול כאשר ילד בפנים. השירות ללא עלות אך כרוך בחיוך.

לבקשת סיוע או כדי להצטרף לידידים – הפנים היפות של ישראל, יש ליצור קשר עם מוקד ידידים 24/6 בטלפון 1230 ללא כוכבית ומכל טלפון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך