אשדוד ציינה את יום העובדים והעובדות הסוציאליים הבינלאומי

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "מבקש בשמי ובשם תושבי העיר להביע את הערכתי הכנה על התמיכה המסורה, המקצועית והמחויבות הגדולה.באשדוד פועלים 241 עובדים ועובדות סוצייאלים.

באשדוד יש 241 עובדים סוציאלים אשר נותנים מענה לכל שכבות האוכלוסייה. בשנה האחרונה הם נאלצו לשנות את אופן עבודתם ולהתאימה למציאות החדשה: מצוקות משפחתיות , נוער בסיכון , הורים חסרי אונים מול מצבים מסכנים, מצבי סיכון של נשים באלימות במשפחה, יותר ניסיונות אובדניים בקרב בני נוער, שוטטות של הנוע, וונדליזם, התמודדות חדשה מול אנשים שיצאו ממעגל העבודה עקב הקורונה והזדקקו לראשונה לשירותי הרווחה, מתחים משפחתיים חרדות בקרב ילדים ועוד.

רחלי פרץ- דפנה, עובדת סוציאלית כבר 17 שנים, מתוכם 11 שנים במנהל לשירותים חברתיים באשדוד, סיפרה על רגע מרגש שגם היא חוותה במהלך השנה האחרונה: "תושב ותיק שאנו מסייעים לו פנה אליי וציין שעבורו שיחת הטלפון שלך היא יותר ממזון ותרופה. לרגע עצרתי וחשבתי על המשפט הכל כך פשוט הזה אבל מורכב מאוד. זאת זכות עברנו להיות לעבוד בחזית החברתית" .

העו"ס אבי אללין

באשדוד יש 241 עו"סים אשר נותנים מענה לכלל שכבות האוכלוסייה ובשנה האחרונה הם נאלצו לשנות את אופן עבודתם ולהתאימה למציאות החדשה  התמודדויות חדשות בשנה האחרונה: מצוקות משפחתיות , נוער בסיכון , הורים חסרי אונים מול מצבים מסכנים, מצבי סיכון של נשים באלימות במשפחה, יותר ניסיונות אובדניים בקרב בני נוער, שוטטות של הנוער וונדליזם , התמודדות חדשה מול אנשים שיצאו ממעגל העבודה עקב הקורונה והזדקקו לראשונה לשירותי הרווחה .׳מתחים משפחתיים חרדות בקרב ילדים

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי : "היום אנו מציינים את יום העובדות והעובדים הסוציאליים הבינלאומי. עובדי האגף לשירותים חברתיים באשדוד נמצאים שם עבור הקהילה, ועושים מהלב והנשמה, עבור תושבים ותיקים, נוער בסיכון, תמיכה, סיוע וליווי למשפחות והתמודדויות מורכבות לאוכלוסיות בסיכון. מבקש בשמי ובשם תושבי העיר להביע את הערכתי הכנה על התמיכה המסורה, המקצועית והמחויבות הגדולה".

רונית צור ראש מנהל שירותים חברתיים בעיריית אשדוד:  "בשנה האחרונה הייתה מאתגרת ומלמדת. היא עזרה לנו להיוולד מחדש, לחשוב עוד יותר מחוץ לקופסה ולחפש דרכים לסייע לתושבים במשבר הקורונה בכלל, ובתקופת הסגרים בפרט.
זוהי שנה שבה יחד עם הצוותים המקצועיים המצאנו מחדש את תחום העבודה הסוציאלית וחיפשנו כל דרך להפיג בדידות ולייצר חוסן ותקווה.ההתמודדות עם הלא נודע סייעה במציאת פתרונות חדשניים ומגוונים לחיבור וקשר עם התושבים".

העוסי"ית רונית צור

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך