לוחמי האש ובית החולים הציבורי אסותא אשדוד בשת"פ למען הילדים לרגל יום המעשים הטובים

היום, ה16/3/21, חל יום המעשים הטובים  שבמסגרתו מתקיימים עשרות אירועים ברחבי הארץ שכל מטרתם הוא מעשה טוב לזולת.

מי שלקחו השנה חלק ביום המעשים הטובים בשיתוף פעולה עם בית החולים, והיו  שיא האירוע, הינם לוחמי האש של תחנת אשדוד שנרתמו למשימה על אף עומס העובדה המוטל עליהם.
עשרות לוחמים באו היום לבית החולים וחילקו מתנות לילדים המאושפזים במחלקות השונות ועודדו את רוחם.
זאת אף זאת, הלוחמים הכניסו מנוף כיבוי לשטח ביה"ח וקראו לילדים לבוא ולהצטלם ועשרות ילדים נענו להזמנה
ההתרגשות היתה בשיאה.

דובר המרחב רשף אלקנה ביטון מוסר: "היה לנו הכבוד והזכות לקחת חלק ביום הנפלא הזה לוחמי התחנה והוועד התחנתי קנו מתנות לקטנטנים על מנת להרוויח חיוך קטן על פניהם. אני מברך על שיתוף הפעולה עם בית החולים"

מאירה אלדר, מנהלת השירות וחווית המטופל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: "אני רואה ביום הזה חשיבות רבה ומיוחדת, יום בו אנו עוצרים רגע , משלבים ידיים עם הקהילה ומודים על הטוב.
הפעילויות בביה"ח העלו חיוך ורגע של אושר על פני הילדים וייתר המטופלים שזכו לאתנחתא רגעית מהמכאובים, הצוותים הרפואיים התרגשו מהמחשבה עליהם ומהפינוק לו הם זכו.
אנו רוצה להודות במיוחד לצוות לוחמי האש של תחנת אשדוד ומעצבי השיער והקוסמטיקאיות, שתרמו מזמן וממרצם להפוך את היום הזה לייחודי אף יותר,
עם ישראל במיטבו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך