הקהל חוזר: החלה מכירת המנויים לפלייאוף העליון של מ.ס אשדוד

בשורה לאוהדי אשדוד: מועדון ספורט אשדוד מודיע על מחיר מיוחד למנויים למשחקי הפלייאוף העליון - 200 ש"ח בלבד! המקדימים לרכוש יוכלו להיכנס גם למשחק הליגה הקרוב מול בית"ר ירושלים.
לוגו מ.ס אשדוד

אחר שנה שלמה מול יציעים ריקים, שמחים במ.ס. אשדוד על חזרת הקהל למגרשים ואין דרך יותר טובה לעשות את זה, מאשר בפלייאוף העליון, כשהקבוצה ממוקמת במקום השלישי ומציגה את הכדורגל היפה והאטרקטיבי ביותר בליגה.

כבר עם פתיחת המכירה הבוקר נרשם ביקוש רב ונמכרו למעלה מ-100 מנויים, שנמכרים במחיר אחיד של 200 ש"ח בלבד וכוללים את חמשת משחקי הבית של הפלייאוף העליון.  בנוסף, כל מנוי מזכה את בעליו גם בחולצת משחק מקורית של נייק ומסכה איכותית ממותגת עם סמל המועדון. כמו כן, המקדימים לרכוש יוכלו להיכנס כבר במחזור הקרוב למשחק הבית מול בית"ר ירושלים.

האוהדים הנרגשים, שעד כה ראו בטלוויזיה את קבוצתם האהובה מפגינה תצוגות כדורגל שטרם נראו באשדוד מבטיחים להגיע ולהחזיר אהבה לשחקנים ולדחוף אותם כל הדרך להשגת כרטיס לאירופה.

המכירה מתבצעת באמצעות משרד "שפע הפקות" דרך אתר האינטרנט של המועדון. הכניסה לאצטדיון תתאפשר לבעלי 'תו ירוק' בלבד – בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך