מבצע החיסונים הגדול של אשדוד – המנה השנייה

תושבי אשדוד ממשיכים להתחסן ולהבטיח את חיסון העדר. בזכות כך נשב יחד בליל הסדר ונחגוג את הפסח בחיק המשפחה. היום ישוב מוקד החיסון לרובע ז', למתן ציבור המנה השנייה, אך ניתן יהיה להתחסן גם מנה ראשונה למי שלא התחסן בכלל ולמי שחלה ועברו 3 חודשים מיום שהחלים. מהרו להתחסן!

בשליש האחרון של חודש פברואר קיימו עיריית אשדוד ומד"א מבצע חיסונים גדול ברובע ז'. היו אלה שני מוקדי חיסון שפעלו במשך שלושה ימים והעניקו מנת חיסון ראשונה לחברי כל הקופות, ללא תור וללא הפנייה. היום חוזר המבצע לרובע, במהלכו תינתן המנה השנייה וכן יוכלו להתחסן גם תושבים שטרם התחסנו או כאלה שחלו ועברו 3 חודשים מיום שהחלימו.

על מבצע החיסונים מנצחים גם הפעם עיריית אשדוד ומד"א, בשני מוקדים: מתנ"ס מעלה ואשכול הפיס ברח' ר' טרפון, אשר יפעלו היום (א', 14/3) בין השעות 17:00-23:00, ברובע ז'. תושבי הקהילה שכבר התחסנו במנה הראשונה מוזמנים כמובן להגיע ולקבל את המנה השנייה, ותושבים שטרם התחסנו יוכלו להגיע למוקד החיסון באופן עצמאי, בלי הפנייה מהקופה ובלי לקבוע תור מראש, ולהתחסן. "המוקד פתוח לחברי כל הקופות" אומרים בעירייה ומציעים לעשות זאת כעת לפני חג הפסח.

נתוני הקורונה באשדוד ממשיכים לרדת והעיר נצבעת בצהוב. זאת לאור ריבוי הבדיקות ובעיקר העלייה בהיקף המתחסנים הממשיך להתקרב למה שמוגדר כ"חיסון העדר". "מספר המתחסנים הולך וגדל ומבטיח כי בקרוב נוכל לחזור לשגרה" אומרים בעירייה ומקווים שפתיחת המשק לפעילות מלאה תגיע כבר בקרוב.

שיתופי הפעולה בין עיריית אשדוד למד"א ממשיכים להוכיח את עצמם הן במוקדי הבדיקות והן במבצעי החיסונים, כאשר ניידת מד"א התמקמה בכל פעם ברובע אחר בעיר והנגישה את מתן החיסונים לכל תושב. גם הפעם מוזמנים כל התושבים, מגיל 16 ומעלה, להגיע ולקבל את החיסון. כל שעליהם לעשות זה להגיע מצוידים בתעודת זהות ובמסכה (מעל גיל 16 בליווי הורים או אישור הורים), ולהתחסן.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ממשיך לצפות במספרים ובנתוני הקורונה המעודדים ומאיץ באנשי מטה הקורונה והגורמים העירוניים להמשיך במסעי ההסברה, הארגון והביצוע של מבצעי החיסונים ובדיקות הקורונה. "תושבי אשדוד מגלים אחריות וממהרים להתחסן ואת זאת אנו רואים הן בירידה בהיקף הנדבקים וברמת התחלואה" אומר ראש העיר וקורא למי שטרם התחסן "מהרו והתחסנו לקראת חג הפסח".

להלן פעילות מוקדי החיסון:

יום ראשון, א' בניסן (14/3), בין השעות 17:00-23:00.

מוקדי החיסון: אשכול פיס ברח' ר' טרפון 1 (באולם שעל יד סמינר גור) ומתנ"ס מעלה ברח' רבי טרפון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך