גליל תחתון. מכבי אשדוד הובסה מול גליל עליון

מכבי אשדוד רוצה לחזור ללאומית. היא יכולה לעשות את זה מאחד משני המקומות הראשונים. במחזור הקודם היא עלתה למקום הראשון, אבל במוצ"ש היא הובסה על ידי גליל עליון 74:92 וירדה משם.
צילומים: גיל נוימן
מכבי אשדוד חיכתה הרבה זמן לעלות למקום הראשון. מחזור אחד אחרי שהיא עשתה את זה, היא "חזרה לעצמה" והובסה בחוץ על ידי גליל עליון 74:92 זה היה ניצחון מרשים לקבוצה מכפר בלום שהופיעה ללא אדריאן יוטר, אך קיבלה שישה שחקנים בספרות כפולות ונקמה במכבי אשדוד על ההפסד בסיבוב הראשון ב-11 הפרש. מנגד, הקבוצה של עופר רחימי הופיעה ללא ארתור רוזנפלד ובהיעדרו התקשתה מאד.
הפועל 'נופר אנרגיה' גליל עליון קלעה 7/10 מחוץ לקשת בחצי הראשון אותו סיימה בפער מבטיח ובחצי השני שייטה לניצחון.
קנדל אנטוני ואלון ספיר פתחו טוב, אך מנגד שלשות של מכבי אשדוד השאירו את האורחים במשחק והלוח הראה 24:26 בתום הרבע הראשון. בפתיחת הרבע השני הפועל 'נופר אנרגיה' גליל עליון קלעה 4 שלשות ויצאה לרשימת 5-16 בדרך ליתרון 33:45.
די ג'יי שארפ תפר עוד שלשה, ומנגד מכבי אשדוד קלעה רק 12 נקודות ברבע הזה אותו סיימה בפיגור 36:55.
מכבי אשדוד השמיעה קולות של חזרה בפתיחת הרבע השלישי, אך אלון ספיר וקנדל אנטוני ציננו את ההתלהבות. מהר מאד הביתיים ברחו ל-20 הפרש והרבע האחרון כבר היה לפרוטוקול בלבד.
הרבו למכבי אשדוד: דורנד סקוט 15 נק', עמית אלון 12 נק', דולב דראפיץ' 11 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך