רק עוד רגע. שער בדקה ה-90 חילק את הנקודות בין אשדוד להפועל חיפה

שער בדקה ה-90 של הפועל חיפה חילק את הנקודות, בצורה מוצדקת, בין מ.ס אשדוד להפועל חיפה. אשדוד הובילה 0:2 כבר אחרי 15 דקות. עכשיו היא צריכה להתכונן למשחק ברביעי בשמינית הגמר מול בית"ר ירושלים בטדי.
שני הכובשים של אשדוד. דוד ובאיו. (צילומים טל אקוקה)

רן בן שמעון מאמן אשדוד לא נח על הקווים. זה שהוא הבטיח את הפלייאוף העליון לא עניין אותו. מה שכן עניין הוא שהקבוצה שלו הייתה בדרך לניצחון חוץ על הפועל חיפה, אבל שער בדקה ה-90 של חיפה חילק את הנקודות, בצורה צודקת, בין שתי הקבוצות וקבע 2:2.

חיפה עשתה קצת "קולות" של לחץ בפתיחה, אבל זה היה ברקע בלבד. אשדוד מהר מאוד השתלטה תרתי משמע על המשחק ובתוך שלוש דקות כבשה צמד. זה התחיל עם מסירה מצוינת (12) של מוחמד כנעאן לפאהד באיו, שהמשיך כמו חלוץ גדול, מול השוער פנימה. 0:1 (5 דקות אח"כ הוא נטש עקב פציעה). עברו 2 דקות ואשדוד כבר עם 0:2. עוד בישול לחמודי (המצטיין במחצית הזו). הוא הגביה קרן ודין דוד נגח פנימה.

דוד כובש את השני של אשדוד.

אבל הפועל חיפה לא ויתרה. (21) מלול הגביה כדור ובן בסט המשיך מהאוויר. ג'ראפי היה במקום למנוע שער מצמק. ג'ראפי (26) שוב מנע שער הפעם של ממן. חיפה רצתה לחזור למשחק ונראתה שהיא בדרך לשם. אגדה (25, 27) שלח את ג'ראפי ליום גדול. אבל בדקה ה-28 חיפה כבשה ובצדק. בן בסט המשיך כדור בראש מהקרן וקפילוטו המשיך פנימה 1:2 לאשדוד. יש משחק.

אשדוד חזרה לעצמה לאחר השער המצמק. דין דוד כבש (34), אבל השער נפסל בטענת נבדל מוצדקת. חיפה המשיכה מצידה את הרמה הטובה של המשחק, עם החמצה (36) שוב של אגדה והצלה שוב…של ג'ראפי. אשדוד שמרה על היתרון עם הירידה למחצית, כשהפועל חיפה מוכיחה שגם היא חזק מאוד במשחק. אחת המחציות הטובות שנראו פה.

צבטקוביץ' מול סרדל.

המחצית השנייה נפתחה מעט רגוע יותר, אולי בגלל ההשקעה הגדולה בראשונה. חיפה החזיקה בכדור אבל אשדוד בעיקר עם כניסות של בילו באגף ימין, סיכן מאוד את שער הפועל חיפה. 20 דקות לסיום עבר בן שמעון לשלושה בלמים, אבל גם הכניס את גורדנה שיסדר את המשחק לאחר משחק וחצי שנח.

10 דקות לסיום אשדוד יכולה הייתה לגמור סיפור. סתיו טוריאל ביצע מסירה כפולה עם בנצי מושל שהגיע לאחד על אחד עם שוער חיפה, קדוש. מושל בעט וקדוש הציל שער. עברה דקה וחיפה כמעט גרמה לאשדוד לשלם על ההחמצה ומיד, אבל ג'ראפי מהבולטים במשחק, זינק מצוין ומנע את השוויון. אבל בדקה ה-90 גם הוא לא מנע את זה. בוגנים הצעיר נגח פנימה את השיוויון 2:2. אשדוד צריכה עכשיו להתכונן למשחק החשוב בשמינית הגמר מול בית"ר ירושלים בטדי.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, צבטקוביץ', בן הרוש, גיל כהן, אבו עקל, באגיוקו, כנעאן (מושל, 65), בריהון (69, גורדנה), דוד (טוריאל, 69), באיו נפצע (בילו, 17, קמהאני, 69)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך