חוקר דליקות יבדוק שריפה בשבת בחניון המשכן לאומנויות הבמה

מפקד המשמרת רב רשף מיכאל סנסורה: "מדובר ברכב שבער והסכנה גדולה יותר כי זהו חניון תת קרקעי. האירוע הסתיים ללא נפגעים". הוזמן מהנדס מטעם הראשות לבדוק את מקום שריפה הרכב מאחר ונגרם נזק לתקרה.
צילומים: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל.

סוף שבוע עמוס ללוחמי האש. לאחר שהתמודדו בערב שבת עם שריפה בקנין התחנה המרכזית באשדוד, הם נקראו לשריפה נוספת, הפעם בשבת בבוקר, במשכן לאומנויות הבמה. חוקר דליקות הוזמן לאירוע.

צוותים מתחנת כיבוי אש אשדוד יצאו בשבת בבוקר, לשריפת רכב בחניון תת קרקעי במשכן לאומנויות הבמה
בזמן הגעת הצוותים למקום הבחינו שמדובר ברכב שבוער בעוצמה גבוהה  במקום.

מאחר ומדובר ביום שבת לא היו רכבים נוספים צמודים אליו. מיד לוחמי האש חדרו לחניון בשני צוותים על מנת לכבות את המוקד,  כמו כן לבצע סריקה ושלילה של לכודים ושחרור העשן .

מפקד המשמרת רב רשף מיכאל סנסורה מסר: "הצוותים פרסו קווי מים וקצף מאחר שמדובר ברכב שבער והסכנה אף גדולה יותר כי זהו חניון תת קרקעי .בסיום כובה הרכב ושוחרר העשן. הלוחמים סרקו את הקומה מעל ושאר החניון, ולא נמצא דבר.
האירוע הסתיים ללא נפגעים. במקום נכחו מד"א משטרה ופיקוח עירוני. חוקר דליקות הוזמן לאירוע כמו כן הוזמן מהנדס מטעם הראשות לבדוק את מקום שריפה הרכב מאחר ונגרם נזק לתקרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך