שריפה פרצה בערב שבת בחנות בקניון התחנה המרכזית – צפו

נמנע נזק גדול בשריפה שפרצה בחנות "גוד פארם", מאחר והמתז במקום כיבה את רובה. מפקד האירוע רב רשף גבי אזולאי: "כמו כן בגלל היום והשעה המאוחרת הקניון לא היה מאוכלס דבר שיכל לגרום לאירוע להיות מסובך יותר". אין נפגעים.
תמונות וצילומים: תיעוד מבצעי כבאות והצלה

צוותים יצאו בערב שבת בעקבות קריאה לעשן שיוצא מחנות פארם בקניון התחנה המרכזית אשדוד. בהגיעם למקום לוחמי האש הבחינו בעשן שיוצא מחנות פארם ויש מתז מים מעל שכיבה חלקית את השריפה אבל במקום יש עשן רב.

הלוחמים החלו בפעלות פריצה וחדירה לחנות לכיבוי השריפה ושחרור העשן. לאחר סריקה לא נמצאו לכודים ומוקד האש היה מהקופה של החנות שבערה במקום. במקום לא היום נפגעים.

מפקד האירוע רב רשף גבי אזולאי מסר: "נמנע נזק כבד מאחר והמתז פרק על השריפה. כמו כן בגלל היום והשעה המאוחרת הקניון לא היה מאוכלס דבר שיכל לגרום לאירוע להיות מסובך יותר. חשוב לציין את עבודת מאבטחי הקניון בסיוע ללוחמי האש בניהול האירוע".

החנות….עם "הכאבי הקבועה" במקום…

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך