אחרי שהבטיחה את עלייתה לפלייאוף העליון, אשדוד תצא לחיפה

מ.ס אשדוד קבעה בשני שהיא בפלייאוף העליון לאחר תיקו מול חדרה. עכשיו היא רוצה "חותמת רשמית" ליכולת שלה. בשבת היא תשחק (18.00, סמי עופר) מול הפועל חיפה. ברביעי אח"כ (18.00, טדי) היא תרצה עוד עלייה, הפעם לרבע הגמר. שלומי אזולאי לא ישחק מול הפועל חיפה בגלל שהורחק מול חדרה, אבל יישחק מול בית"ר בגביע.
שלומי אזולאי. (צילום: טל אקוקה)

השבוע הקרוב יהיה מסוג השבועות שבסופו קבוצה מסתכלת על עצמה ויודעת שהיא עושה עונה לא רעה בכלל, שלא לומר טובה מאוד, או אם נדייק מצוינת. זה מה שצפוי למ.ס אשדוד. לאחר שעלתה מעשית לפלייאוף העליון עם תיקו 1:1 מול הפועל חדרה ביום שני. אשדוד תרצה לחגוג משהו סמלי ורשמי מול הפועל חיפה בשבת (18.00, סמי עופר), לאחר יותר מעשור בו לא הגיעה לפלייאוף העליון. כמה ימים אח"כ, ברביעי היא תרצה לחגוג עוד עלייה, לא פחות חשובה, לרבע גמר גביע המדינה במשחק מול בית"ר ירושלים (18.00, טדי). שני הישגים שכאמור מזמן לא רשמה.

אשדוד חושבת עכשיו גם על הגביע. המשחק הזה בשמינית הגמר מול בית"ר ירושלים מאוד מאוד חשוב לה. עד כמה היה חשוב המשחק בגביע אפשר ללמוד מהעבודה שרן בן שמעון נתן למספר שחקנים בכירים לנוח לקראתו. שחקנים כמו  ננאד צבטקוביץ' וטום בן זקן. עד כדי כך חשוב שרועי גורנדה לא שיחק כי חששו מצהוב 9 שהיה מונע ממנו את המשחק בטדי. עובדה נוספת שמלמדת על כך, הוא הצהוב השני ששלומי אזולאי "ספג" במשחק מול חדרה בתיקו 1:1 ביום שני. אזולאי ספג צהוב שהיה מונע ממנו לשחק מול בית"ר בגביע. בדקה ה-97 הוא ספג צהוב שני, שיאפשר לו לשחק מול בית"ר, על חשבון המשחק מול הפועל חיפה בשבת…."מזל גדול"…

באיו כובש מול חדרה(צילום: טוטו פוטו)

על הדרך מ.ס אשדוד העניקה דקות משחק לשחקנים צעירים רבים, דור העתיד. זוהר זסנו, גיל כהן, סתיו טוריאל, עוז בילו שבישל את שער השוויון של פאהד באיו והשיא היה דקות ראשונות לאדיר לוי שחקן שנתון 2002 ששיחק לראשונה בקבוצה הבוגרת בליגת העל. גם חאמזה מאוסי נכנס כמחליף. שמות שבעוד שנתיים לא יותר, מקסימום, יהיו שמות לגיטימיים בליגת העל. כך שאשדוד הישגיה גם עוד נקודה חשובה ועוד דקות לא פחות חשובות לצעירים שלה.

מ.ס אשדוד צברה 4 נקודת בשני המשחקים האחרונים שלה, שניהם בבית. מול כפר סבא, בחמישי שעבר זה היה קריטי. אשדוד ניצחה בבית 0:2 וסגרה כנראה סיפור באופן מעשי בדרך לפלייאוף העליון. מול חדרה מספר ימים אח"כ, ביום שני, היא סיימה בתיקו 1:1 והוסיפה עוד נקודה בדרך לעליון. עכשיו כאמור מצפים לה שני משחקים חשובים, במיוחד מול ירושלים בטדי בגביע, שיכולים להביא אותה עוד צעד בדרך לעונה חלומית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך