"הפסדנו בגביע. עכשיו אנחנו צריכים להתמודד על האליפות"

קבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד נוצחה ביום שני בחצי גמר גביע המדינה מול אליצור רמלה 69:88 והודחה. המאמן גלעד כץ מדבר על מה שנשאר, ולמרות ההדחה מרוצה מאוד ממה שהקבוצה הזו מצליחה לעשות מקצועית העונה. כץ: "מאוד גאה בעבודה שאנחנו עושים. העובדה שאנחנו במקום השני בסגל הזה, מדברים על אליפות ורצינו את הגביע, זה משהו שאינו מובן מאליו". כץ ישמח להישאר באשדוד: "אני תמיד רוצה להישאר בבית ואני תמיד מרגיש בבית באשדוד".
גלעד כץ.

לא רצינו להפריע לגלעד כץ כמה דקות לאחר ההפסד ביום שני של קבוצתו בחצי גמר גביע המדינה בכדורסל לאליצור רמלה 69:88. סימסנו לו אם יוכל לשלוח כמה מילים על המשחק אבל כץ הפתיע וענה – "תתקשר". אחרי דקה של שיחה הבנו שכץ רואה במה שקורה העונה בקבוצת הכדורסל נשים של מכבי בן בנות אשדוד, למרות ההדחה מהגביע, הצלחה גדולה.

גלעד כץ התייחס למשחק בגביע: "הפסדנו לרמלה שהיא קבוצה טובה מאוד פיזית. נלחמנו, היינו שם. נכנסנו  למשחק טוב אבל זה נגמר אחרת. במשחק ביום חמישי בליגה מולם, כשניצחנו, הוכחנו קודם לעצמנו שאנחנו יכולים לנצח אותם, אבל הם היו בגביע יותר טובות מאתנו וניצחו. אנחנו לא רוצים לעשות מההפסד הזה יותר מידי. צריכים להתקדם, ללכת הלאה. צריכים ללמוד על עצמנו יותר מהמשחק הזה ולמצוא דרך לנצח אותן בפעם הנוספת שנותרה, בליגה".

כץ מסביר מה המטרה שנותרה לקבוצה בליגה והוא אינו מפחד להשתמש במילה שכולם מאוד רוצים לשמוע – אליפות. " אנחנו במקום בשני בליגה. אנחנו בניגוד לרמלה עוד לא הבטחנו את המקום בפיינל פור. נשארו לנו שמונה משחקי ליגה עד אז. המטרה נותרה אליפות . אנחנו קבוצה שרצתה להתמודד על כל התארים מתחילת העונה. בגביע זה לא הלך, ובחצי הגמר, במשחק טוב נגד קבוצה טובה, הפסדנו. עכשיו אנחנו צריכים להתמודד על האליפות. עצם ההתמודדות גם השנה עם הקבוצה הזו, זה משהו שאנחנו בצוות המקצועי, מוציאים את המקסימום ממנו בליגה".

מה זאת אומרת עם הקבוצה הזו?

"אם אתה מסתכל על ההיסטוריה של מכבי בן בנות אשדוד לאורך השנים, אז אתה רואה שתמיד היו פה שחקניות נבחרות בכירות ושחקניות שמובילות את הליגה. השנה אנחנו מוציאים את המקסימום כמו שאמרתי, משחקניות ליגה ישראליות ואני מאוד גאה בעובדה שאנחנו עושים זאת ברמה מקצועית גבוהה. זה שאנחנו במקום השני בליגה בסגל הזה ועדיין מדברים על אליפות ובנוסף הגענו לחצי הגמר, אינו מובן מאליו באשדוד של השנה".

נעמה שפיר מרמלה באוויר. (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הכדורסל).

עד מתי אתה כאן?

"יש לי חוזה לעונה הבאה. בכל עונה באשדוד זה חוזה לעונה אחת"

אתה רוצה להישאר לעוד עונה להמשיך את מה שבנית השנה?

"אני תמיד רוצה להישאר בבית, ואני תמיד מרגיש באשדוד בבית"

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך