עיריית אשדוד שומרת על זכויות עובדי קבלן הניקיון

השבוע נתקבלה בעירייה הודעת קבלן הנקיון בבניין העירייה ונקיון רחובות, לפיה בשל הקפאת חשבונות הבנק של החברה, הוא לא ישלם לעובדים את משכורות חודש פברואר.

על אף שמדובר בעובדים של חברה חיצונית לעירייה, ננקטו באופן מידי צעדים שיבטיחו את שכרם של העובדים:
– לעובדי הנקיון בבניין שהיו אמורים לעבוד עד חודש מאי, מועד כניסת זכיין חדש, גישור על פער של שלושה חודשי עבודה, באמצעות העברת הכספים המגיעים לקבלן עבור חודש פברואר, לחברה העירונית ותשלום שכרם של העובדים באופן מיידי.
– חלק מעובדי נקיון הרחובות נקלטו אצל קבלן אחר ויקבלו את שכרם באופן סדיר.
– לעובדי נקיון הרחובות שסיימו עבודתם אצל הקבלן בפברואר, הוקפאו הכספים המגיעים לקבלן במטרה להעבירם לעובדים, בכפוף להחלטת בית משפט בנדון.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי: "יש לנו חובה מוסרית וערכית לדאוג לשמירת זכויות העובדים, על אף שהם אינם נמנים על עובדי הארגון. עלינו לעשות הכל שאדם אשר עובד בשירות קבלן הנותן שירותים לעירייה, יקבל את שכרו וזכויותיו על פי חוק. פסח הוא חג מרובה הוצאות ועלינו לוודא שהעובדים יקבלו את השכר עליו עמלו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך