העולם החדש: איך לייקים קנויים באינסטגרם משנים את כללי המשחק והאם זה חוקי?

קניית לייקים באינסטגרם מאפשרת לחשבון שלכם לראות הרבה יותר אהוב ולאור זאת גם לקבל יותר חשיפה באינסטגרם. איך עושים זאת ומה חושבת על כך אינסטגרם עצמה.

חברות כמו סושיאל בוסט מציעות לכם אפשרות לשלם בעבור לייקים לאינסטגרם על הפוסטים שאתם מעלים בחשבון שלכם. קניית לייקים באינסטגרם צוברת תאוצה וכיום כאשר רואים כמות לייקים באינסטגרם אשר יחסית גבוהה מבדרך כלל, אנשים כבר מכירים את התופעה ושואלים עצמם האם מדובר במעשה של קניית לייקים  לאינסטגרם או שמא בחשבון מאוד מצליח. בפועל, אין זה משנה, הרבה לייקים הם הרבה לייקים ומעטים האנשים שבאמת מייחסים לכך חשיבות. הכירו את העולם החדש של קניית לייקים באינסטגרם.

לייקים קנויים באינסטגרם

כאשר אתם מעלים פוסט לאינסטגרם אתם מאפשרים לעוקבים שלכם, וגם לכאלו שלא, להגיב ולעשות לייק. על כל פוסט ניתן לראות כמה לייקים הוא קיבל והכמות הזאת בהחלט משקפת כמה אנשים נחשפו לפוסט ואהבו אותו אך בעצם היא משקפת כמה החשבון הזה פופולרי ואהוב ועבור חשבונות של סלבס או כמובן חשבונות של עסקים, זה מאפיין מאוד חשוב.

למה לקנות לייקים?

קניית לייקים לאינסטגרם בעלת הרבה יתרונות משמעותיים על החסרונות אשר יוצגו בהמשך וחשוב שתכירו אותם כאשר אתם מתלבטים אם לרכוש את השירות או דווקא לוותר ולהמשיך לנסות לצבור תאוצה עם פרסום.

  1. חשיפה מביאה לחשיפה – כמות הלייקים והתגובות שפוסט מקבל מעלה את החשיפה של משתמשים אחרים באינסטגרם לפוסט שלכם ועקב כך גם לחשבון שלכם
  2. יחסי ציבור – דמיינו מצב בו אתם רואים דמות בטלוויזיה, מחפשים את השם שלה, נכנסים לחשובן האינסטגרם ומגלים כי על כל פוסט יש לה כבר עשרות אלפי לייקים למרות שבפועל מדובר בשחקנית מתחילה ודי אנונימית. אתם מיד תחשבו כי היא דמות מאוד מפורסמת ומצליחה, וזה בדיוק היתרון של קניית לייקים.

הכי אהוב או הכי עשיר?

לצורך העניין, באם יש לכם כמות כסף מאוד גדולה אתם יכולים לקנות הרבה לייקים לאינסטגרם שלכם. בהמשך לכך, יכולים להיות שני עסקים אשר מציעים את אותם השירותים ויש להם פחות או יותר את אותו אחוז החשיפה והעוקבים, אך לאור העובדה כי לעסק אחד יש הון יותר גדול הוא נראה באינסטגרם (בגלל הלייקים) כהרבה יותר מצליח ובהתאם גם יצליח למשוך יותר קהל לעסק למרות שבפועל הוא פחות מוצלח או מציע שירות פחות טוב מהעסק השני. הרשתות החברתיות אשר בעבר היו מאפשרות ליוצרי תוכן איכותי, או למעצבים טובים, לפרוח, שוב יוצרות את המצב העגום שמי שיש לו הכי הרבה כסף גם מצליח יותר.

האם זה בכלל חוקי?

אינסטגרם, פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות הבינו כי התופעה של לייקים קנויים באינסטגרם קיימת ואפילו עצימה והן בכלל לא אוהבות זאת. חברות מבינות כי חשבונות אשר קונים לייקים משנים לגמרי את חוקי המשחק ועל כן, לעיתים אפילו סוגרות או משהות חשבונות אשר עושים זאת. חשוב להבין כי הדרך שבה תקנו את הלייקים, כלומר האלגוריתם והשיטה שהחברה בה קניתם את השירות משתמשת בהם, משפיעים מאוד על היכולת להבין אם הלייקים קנויים או לא וכאן בהחלט תראו הבדל בין חברת קניית לייקים באינסטגרם מסוימת, לחברה אחרת.

אמנם הרשתות עצמן לא אוהבות את עצם קניית הלייקים אך במבחן המציאות מדובר בשינוי מאוד מהותי. כל עוד יש לכם כסף, אפילו יחסית מעט, תוכלו לקדם את עצמכם או את העסק שלכם בצורה מהירה ואיכותית. כיום העולם ברשתות החברתיות ושם באמת תרצו להצטיין ולבלוט.

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך