חגגו יומולדת באמבולנס בו נולדו – צפו

איחוד מרגש היה בין שלושת חובשי איחוד הצלה לבין תאומים, אח ואחות אותם יילדו בדיוק לפני 4 שנים באמבולנס ברחוב אח"י אילת. הסיפור המלא יתפרסם מחר בעיתון המגזין. בכתבה ההקלטה מלפני 4 שנים שמתארת את הלידה.
צילום: דוברות איחוד הצלה.

חובשי איחוד הצלה אבי עמר, גבריאל מומקו ויעקב מזוז שהיו אנשי הצוות חזרו אל המקום אליו הוזעקו לילד את מורן אם התאומים, הפעם כדי לחגוג את יום הולדתם ה-4 באותו המקום בדיוק ברחוב אח"י אילת באשדוד ובתוך האמבולנס בו הם נולדו – הסיפןר המלא יתפרסם בחמישי בעיתון ה'מגזין' אשדוד.

ינון שגיא ומוריה מלכה אחים תאומים נולדו לפני 4 שנים בתוך האמבולנס של איחוד הצלה באשדוד. בעת משמרת אמבולנס שגרתית הוזעקו המתנדבים לאישה הכורעת ללדת ברובע א' באשדוד ומצאו את מורן, יושבת על ספסל ברחוב כשהיא בתחילת הליך הלידה, הם הכניסו אותה לתוך האמבולנס של איחוד הצלה שם החלה דרמה גדולה. אבי עמר מספר: "ראינו שהיא ממש מתחילה את הלידה, לא היה זמן אפילו לנסוע לבית החולים, מיד התחלנו להתארגן לקבלת הלידה ופתחנו את ערכת הלידה".

חוגגים באותו המקום ארבע שנים אח"כ.

מומקו מוסיף: "מיד התחיל לצאת הילד הראשון וקבלתי את הלידה במלואה, זה רגעים מלחיצים ומרגשים יחד, הבן יצא ראשון ובריא ויכלנו לנשום לרווחה, אלה שאז מורן אמרה לנו שזה תאומים ויש עוד עובר בבטן, מיד פתחנו ערכת לידה נוספת ואחרי מספר דקות נולדה בת, הבת הייתה זקוקה לסיוע נשימתי ופראמדיק שהגיע סייע לנו, חברנו לניידת טיפול נמרץ והם פינו את האם והפעוטות לבית החולים".

כעבור 4 שנים ראתה מורן ראיון אינטרנטי של עמר שהתראיין ונשאל על פעילות איחוד הצלה בעיר, האחרונה רשמה בתגובות בפייסבוק כי היא האישה שהם יילדו וכך נוצר קשר בין השניים. את המפגש המרגש סיכמה האם מורן: "אחרי 4 שנים זה סגירת מעגל, הילדים בריאים ושלמים בזכותכם, בזכות הכלים שלכם, בזכות האנשים והעזרה שלכם אם לא הייתם זה לא היה קורה".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך