שוטרי מג"ב התנדבו לצבוע ולחדש בית נוער וילדים בסיכון באשדוד – צפו

7 שוטרי יחידת סמ"ג 5 של מג"ב דרום נרתמו למשימת צביעה וחידוש של המקום. היוזמה נולדה בשיתוף פעולה עם יחיאל מלכא, דודה של הדס מלכא ז"ל.
צילום: דוברות המשטרה.

"בית ידידים" מהווה מרכז חינוכי לילדים ונוער בסיכון. והילדים לא היו בו תקופה ממושכת בגלל הגבלות והנחיות הקורונה. היום, שלישי, 7 שוטרי יחידת סמ"ג 5 של מג"ב דרום נרתמו למשימת צביעה וחידוש של המקום לקראת החזרה של הילדים.

היוזמה נולדה בשיתוף פעולה עם יחיאל מלכא, דודה של הדס מלכא ז"ל ששירתה ביחידה בעבר. יחיאל פעיל בארגון "מהות" כחלק מהרשות העירונית לביטחון וחוסן קהילתי בעיריית אשדוד. השוטרים נרתמו והגיעו בשמחה לצבוע ולהאיר את המקום לכבוד שובם של הילדים, כחלק מפעילויות שונות שהיחידה מבצעת למען הקהילה.

רס"מ איתן שדדי, רס"ר היחידה:"זו זכות גדולה לקחת חלק בפעילות לקראת חזרת הילדים והנערים בסיכון למרכז, במקביל לעשייה המבצעית המורכבת במחוז הדרומי נמשיך לפעול למען הקהילה בכל הזדמנות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך