נפתח מרכז מסירה חדש של דואר ישראל באשדוד

כידוע אשדוד היא אחת הערים המובילות בקבלת חבילות דואר בישראל * לכן, בכדי לשפר את השירות ולהקטין את זמן ההמתנה, חברת דואר ישראל פתחה מרכז מסירה חדש באשדוד הממוקם בכלבושופ ברחוב שבט לוי
מרכז מסירת חבילות דואר - צלם איל קרן

חברת דואר ישראל ממשיכה בהרחבת מערך מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים ברחבי הארץ. לאור הגידול בהזמנת חבילות מחו"ל  פתחה  דואר ישראל  מרכז מסירה נוסף באשדוד, שיאפשר ללקוחות לאסוף דברי דואר רשומים וחבילות, בנוחות ובפשטות.

עד כה יש באשדוד  כ- 12 יחידות דואר ו-19 מרכזי מסירה שמשרתות את כלל האוכלוסיה, מרכז המסירה החדש נמצא ב"כלבושופ", הממוקם ברחוב שבט לוי 16, המקום פועל בימים: א- ה 12:00-19:00  ו – 09:00-11:00.

מדואר ישראל נמסר כי: "חברת דואר ישראל ממשיכה בהרחבת מערך מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים ברחבי הארץ כחלק משיפור השירות ללקוחות, במטרה לצמצם את זמני ההמתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות, נציין כי יש להזמין תור מראש ליחידות הדואר באתר החברה, באפליקציה או בטלפון 171 ולהימנע מהמתנה ממושכת".

בדואר ישראל ממליצים לציין מיקוד עדכני בן 7 ספרות בעת ההזמנה לצורך איתור מדויק של הכתובת וכן מספר נייד, על מנת שניתן יהיה לשלוח מסרון בעת הגעת החבילה ליחידת המסירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך