מעקות זכוכית מעוצבים

זכוכית היא חומר גלם שניתן להשתמש בו למגוון מטרות בעולם עיצוב הפנים. אחד מהשימושים הבולטים שלה בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים הוא בבניית מעקות זכוכית בטיחותיים ונאים. ניתן להציב מעקה זכוכית במגוון רחב של חללים, החל ממרפסות וחדרי מדרגות בבתים פרטיים, ועד מעקות בבריכות בבתי מלון וכן מעקות בקניונים ובשטחים מסחריים וציבוריים.
FREEPIK

לשימוש במעקה זכוכית יש כמה יתרונות מרכזיים. מעקות הזכוכית הם חזקים ועמידים מאוד, קל לתחזק ולנקות אותם, ובניגוד למעקות ממתכת, אין בהם סכנת החלדה. בנוסף לכך, אופיים השקוף מאפשר לראות דרכם, וכך ניתן לשלב אותם בעיצוב פנים גם כאלמנטים וויזואליים שמסייעים להגברת כל אמירה סגנונית.

עובי הזכוכית במעקות

מעקות זכוכית מורכבים בדרך כלל מזכוכית מסוג טריפלקס. זכוכית כזו מורכבת משכבות זכוכית שביניהן ישנו חומר מסוג PVC. העובי המינימלי של מעקות זכוכית מעוצבים הוא בדרך כלל 8*8 מילימטרים. ככל שעובי הזכוכית גדול יותר, כך מחיר המעקה יהיה גבוה יותר בהתאם. זכוכית הטריפלקס היא עמידה מאוד, ואינה מתנפצת, גם כאשר סופגת חבטות. העמידות הרבה שלה מאפשרת ליהנות מהיתרונות של מעקה זכוכית שקוף, ביחד עם היתרונות של חומר חזק מאוד שממלא גם את מטרתו הפונקציונלית.

צבעם של מעקות זכוכית

שני הסוגים העיקריים של הזכוכית המשמשים במעקות נקראים זכוכית שקופה וזכוכית אקסטרה קליר. הזכוכית השקופה מכילה מעט חומר מסוג עופרת, ולכן הצבע שלה אינו שקוף לחלוטין, אלא שיש בו גוון צבעוני וירקרק קל. לעומת זאת, זכוכית אקסטרה קליר היא זכוכית שבה מוצאת העופרת בתהליך הכנתה, ולכן צבעה הוא שקוף וצלול לחלוטין. זכוכית זו היא יקרה יותר, אך בדרך כלל קשה להבחין בעין בהבדלים הקלים בצבע הזכוכית. לכן, ניתן בהחלט להשתמש בזכוכית השקופה לכל מטרה, ולא לחוש בגוון הירוק העדין שלה.

ניתן גם להשתמש במעקות זכוכית בצבע לבן. במעקה זכוכית מהסוג הזה, צבוע הצד הפנימי של המעקה בצבע לבן חלבי, וכך נוצר אפקט של איטום. הדבר נפוץ בדרך כלל בזכוכיות שבהן עושים שימוש במקלחונים ובחדרי אמבטיה, אך במקרים מסוימים נוהגים להשתמש בזכוכית אטומה גם בהקמה של מעקות זכוכית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך