כל הקודם זוכה – חופשה משתלמת באילת

כאחד מיעדי התיירות המובילים בישראל, גם אילת חוותה שנה לא קלה –
צילום: איה בן עזרי

 

מגפת הקורונה שיתקה את עולם התיירות כמעט לחלוטין, אך נראה כי באביב 2021 הבא עלינו לטובה יתחיל עולם התיירות, לפחות זה המקומי, לחזור להיקף פעילות רחב יותר מזה שאפיין אותו בחודשים האחרונים. ספציפית באילת ניתן למצוא כיום דילים אטרקטיביים ביותר, במיוחד עבור המקדימים להזמין  – אלו בינינו המוכנים "להתחייב" כבר עכשיו לחופשה מפנקת וחלומית במיוחד

דילים "כל הקודם זוכה" לחופשות באילת – יתרונות משמעותיים למקדימים להזמין

דילים של "כל הקודם זוכה" אינם דבר חדש בעולם התיירות, אך נראה כי השנה מקבלים דילים מסוג זה דחיפה ועידוד משמעותיים יותר מהרגיל מצד בתי המלון וגורמי תיירות נוספים, מפאת הצורך הדחוף לתמרץ ולהניע מחדש את גלגלי עולם התיירות. אינספור בתי מלון, באילת ובכל רחבי הארץ, סבלו את אחת השנים הקשות בתולדותיהם, וכולם מעוניינים להתחיל ולצאת מהבור כמה שיותר מהר. לכן, מוצעות עסקאות אטרקטיביות ביותר למקדימים להזמין – מי שמוכן להזמין כבר עכשיו חופשה לעוד כמה חודשים, במקום לחכות ולהזמין ברגע האחרון. במסגרת עסקאות "כל הקודם זוכה" הכולל דילים לחודשי האביב והקיץ המתקרבים ובאים, ניתן למצוא כמה מהדילים האטרקטיביים ביותר שבתי מלון בעיר התיירות הדרומית שלנו הציעו מאז ומעולם.

מי שמעוניין להזמין כבר היום את חופשת האביב או הקיץ שלו באילת, יכול ליהנות ממחירים ומתנאים מהם לא נהנה בעבר, בטח שלא במחירים האלו. שווה בהחלט לבדוק כבר עכשיו, לפני שהדילים הללו יאזלו בעקבות הביקוש הרב לחופשות ודילים אטרקטיביים לנופשים, לאחר כמעט שנה של סגרים וריחוק חברתי… כאמור – כל הקודם זוכה!

לנפוש בבתי המלון המובילים באילת במחירים חסרי תקדים – חופשה באילת למקדימים להזמין

מבט חטוף בכמה מה"דילים למקדימים" המוצעים כבר היום עבור האביב והקיץ הקרובים בבתי מלון מובילים באילת מבהיר כי כיום כולנו יכולים ליהנות מחופשה מפנקת וחלומית בבית מלון שאולי לא יכולים היינו להרשות לעצמנו בכל קיץ רגיל אחר, אך השנה נוכל להרשות לעצמנו במידה ונהיה מוכנים להקדים להזמין.

למשל, ברשת מלונות פתאל מציעים במסגרת תכנית "פתאל על הזמן" דילים למקדימים במחירים ובתנאים שבדרך כלל לא ניתן להשיג במחירים אלו. כך גם במגוון בתי מלון מובילים נוספים באילת, המעוניינים לדרבן את התיירים המקומיים להגיע אליהם בעונת התיירות הקרובה לאחר שנה קשה ביותר. המצב הייחודי וחסר התקדים שנוצר יכול לפעול לטובתנו, הצרכנים, בדרכים שונות. בפרט, בעולם התיירות, ניתן לראות כבר עכשיו כיצד כאשר בתי המלון המובילים ייפתחו באביב הקרב ובא, המקדימים להזמין בינינו יוכלו ליהנות מחופשות מפנקות ויוקרתיות במיוחד, במחירים חסרי תקדים. הצורך האקוטי לשקם את עולם התיירות והרצון של כל מלון בפני עצמו לשרוד את המשבר הנוכחי כבר באים לכדי ביטוי בהצעות אטרקטיביות ביותר לדילים חסרי תקדים.

אם נקדים להזמין, נוכל לנפוש השנה כמו מלכות ומלכים. או לפחות כמו שנופשים בדרך כלל אנשים הרבה יותר עשירים מאיתנו…

היכנסו לאתר פתאל על הזמן והקדימו להזמין דיל לאילת במחיר שאסור לפספס!

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך