אלימות בסיום משחק ההפסד של אדומים אשדוד להרצליה

ההנהלה הוציאה הודעה בה לדבריה נחצה קו אדום. אוהד שנכנס ככל הנראה לחדר ההלבשה התעמת עם עוז ראלי. מהמועדון נמסר: "הנהלה תמצה את הדין עם כל מי שלא ידע לרסן את האמוציות וינסה לפגוע בשחקנים בפרט  והצוות המקצועי או עובדי המועדון בכלל".
עימותים פיזיים ומילוליים בסיום משחק ההפסד של הפועל אדומים אשדוד למכבי הרצליה ביום שישי במסגרת ליגה א' דרום. אוהדים קיללו את שחקני הקבוצה ואנשיה  וככל הנראה היו כאלה שהצליחו להיכנס לחדר ההלבשה ואפילו להתעמת פיזית עם השחקנים, אחד מהם הוא ככל הנראה עוז ראלי.
הקבוצה הוציאה הודעה בעניין: "בעקבות אירועי אמש בסיום המשחק שהתקיים, אנו מגנים בכל תוקף את התקרית בה אוהדים חצו קו אדום והצליחו להיכנס לחדר ההלבשה ובחרו להביע את אכזבתם באלימות מילולית ואף פיזית כלפי השחקנים והצוות המקצועי. כדורגל הינו ספורט , בספורט לפעמים אתה בצד המנצח ולפעמים אתה גם מפסיד, הדרך עוד ארוכה והמטרה ברורה . ההנהלה תמצה את הדין עם כל מישלא ידע לרסן את האמוציות וינסה לפגוע בשחקנים בפרט  והצוות המקצועי או עובדי המועדון בכלל!!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך