דין דוד אחרי הצמד: "להגיע לנבחרת ישראל זה חלומו של כל שחקן"

כבש הצמד מול כפר סבא שהבטיח מעשית את השתתפותה של אשדוד בפלייאוף העליון לאחר 9 שנים שלא הייתה שם. בן שמעון: ""הקבוצה הזו תמיד באה לשחק כדורגל שמח".
דין דוד חזר אחרי פציעה. (צילום: טל אקוקה).

מ.ס אשדוד עשתה צעד ענק הערב, חמישי, לפלייאוף העליון. אשדוד שניצחה את כפר-סבא 0:2 מצמד של דין דוד זקוקה לניצחון אחד, אולי אפילו לנקודה או שתיים בלבד, בכדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. בפעם האחרונה שאשדוד הייתה בפלייאוף העליון זה היה לפני 9 שנים!

המאמן רן בן שמעון: "הקבוצה הזו תמיד באה לשחק כדורגל שמח. לפני המשחק דיברנו על כך שאנחנו כבר בסוף המרתון, ואני שמח שעשינו את זה. אמנם בתורת המספרים עדיין לא הבטחנו את העלייה לפלייאוף העליון, אבל אני מאמין שנשלים את העבודה". על כובש הצמד דין דוד אמר: "דין הוא מפלצת, והוא גם ילד טוב. הוא עשה היום משחק גדול, הייתה פה מסירה אדירה של שלומי אזולאי באחד השערים שלו. דין לדעתי ראוי לכל הצלחה שתגיע לו – הוא שחקן לרמות הגבוהות. הוא מספק את הסחורה שבוע אחרי שבוע".

החלוץ דין דוד כובש הצמד אמר: "אני שמח מאוד על הניצחון הזה. יש פה קבוצה טובה. להגיע לנבחרת ישראל זה חלומו של כל שחקן, ואני מאמין שבסוף זה יקרה. אני רוצה להקדיש את הצמד לחברים שלי לקבוצה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך