שתי הארכות ודניאל אדאמס אחת

קבוצת הנשים של מכבי בן בנות אשדוד השיגה הערב ניצחון דרמטי במשחק ביתי 96:102 על אליצור נווה דוד רמלה, עם שתי הארכות ו-45 נקודות של דניאל אדאמס. המשחק היה במסגרת המחזור ה-9 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, שנדחו בשל הקורונה. ביום שני יפגשו הקבוצות שוב בחצי גמר גביע המדינה.
מנצחות גדולו דניאל אדאמס ואלכסיס פיטרסון. ( באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל).

איזה משחק היה לנו היום, חמישי, בקריה. משחק עם שתי הארכות, ניצחון גדול של מכבי בן בנות אשדוד השנייה 96:102 על אליצור רמלה המוליכה, ובעיקר דניאל אדאמס אחת שנתנה 45 סיבות ונקודות להריע לה.

מכבי בן בנות אשדוד הנחילה הפסד ליגה שני לאליצור נווה דוד רמלה. דניאל אדאמס, עם ערב אדיר בו קלעה 45 נקודות וקטפה 17 ריבאונדים, הובילה את קבוצתה לניצחון היוקרתי. ביום שני הקרוב, יפגשו שתי הקבוצות שוב, במעמד חצי גמר גביע המדינה לנשים, שייערך באולם הכדורסל ביבנה.

אחרי רבע ראשון שקול שהסתיים ב-20:23 לרמלה, הצליחה אשדוד לסיים את הרבע השני ב-  14:28 ולהוביל במחצית 37:48 עם  24 נקודות של דניאל אדאמס מהן 5 שלשות. טיפאני מיטשל, הכוכבת של רמלה, סיימה מחצית ראשונה עם 7 נקודות בלבד.

אדאמס עם 45 נקודות

את שני הרבעים הבאים של המחצית השנייה ניצחה רמלה עם 17:20 ו-17:25 אבל בהארכה בלטה אשדוד עם 14:20 בדרך לניצחון.

קלעו לאשדוד: דניאל אדאמס 45 (17 ריבאונדים), אלכסיס פיטרסון 28, קאדיג'ה קייב 17 (22 ריבאונדים), מאי דיין 8, לאה פורביס ויערה יצחקי 2 כ"א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך