צעד קטן מול כפ"ס צעד גדול לפלייאוף העליון

אחרי שלא ניצחה 3 משחקים וצברה נקודה אחת מתוך 9, השיגה מ.ס אשדוד ניצחון חשוב על כפר-סבא 0:2 (צמד לדין דוד) והתקרבה עוד צעד לפלייאוף העליון.
דוד חוגג את השער (צילומים: טל אקוקה).

כשאתה מסתובב עם ממוצע של אחת מתשע ואתה רוצה פלייאוף עליון, אתה מבין שזה לא מספיק. לכן היה ברור למ.ס אשדוד שאת המשחק מול כפר-סבא, בחמישי, הם חייבים לנצח. זה נגמר עם 0:2 ועוד צעד גדול מאוד לפלייאוף העליון.

בדקה ה-11 עוז בילו בעט כדור תוך כדי תנועה ליד הקורה. 7 דקות אח"כ הכדור היה במקום הנכון ואשדוד כבר הובילה 0:1. הגנת כפר סבא לא הרחיקה כדור טוב, הכדור הגיע דרך מגן כפ"ס לדין דוד שהמשיך פנימה 0:1. אשדוד.

אשדוד החזיקה יותר בכדור גם אחרי השער. עוז בילו (31) שלח כדור ליד הקורה של כפר-סבא. ואז הגיע המהלך של המחצית. שלומי אזולאי (43) השאיר כדור מ-30 מטר לדין דוד על הרגל בכדור של רב אומן. דוד  עבר את שוער כפר סבא ועשה את ה-0:2. זו הייתה גם תוצאת המחצית.

צבטקוביץ' מרחיק את הסכנה מול סוקונה.

בן רייכרט מכפ"ס. פתח את המחצית השנייה (46) עם החמצה של שער בטוח. כפר סבא הבינה שאין לה ברירה ואם היא רוצה לפחות נקודה במשחק הזה, היא צריכה לכבוש. אשדוד הגיבה עם כדור של באיו (53) שעבר את השוער ובעט מזוית קשה מעט מעל השער.

אבו עקל (75) בעט כדור ליד הקורה של האורחים, התקפה אחת לפני שכפר-סבא אילצה את ג'ראפי להוציא כדור מסוכן. שתי הקבוצות שיחקו פתוח. אשדוד כי היא משחקת ככה וכפר-סבא כי לא הייתה לה ברירה וחיפשה שער לפחות שיפתח את המשחק. זה הסתיים בלי שערים במחצית הזו, אבל עם ניצחון 0:2 חשוב מאוד בדרך לעונה חלומית לאשדוד.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, צבטקוביץ', גיל כהן, קמהאני, גורדנה, בילו (אבו עקל, 63), בריהון (טוריאל, 63), אזולאי (חסון, 77), דוד, באיו (הייפורד, 71)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך